منافقین پس از خروج از اشرف- 6 و پایانی

تلاش فرقه رجوی برای راه انداختن جنگ علیه ایران

در گزارش وزارت دادگستری آمریکا و FBI آمده است، مجاهدین خلق به عملیات خود در راستای ارائه اطلاعات نادرست در اروپا و آمریکا علیه ایران ادامه می‌دهد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، مجاهدین خلق با تیره کردن فضای رسانه‌ای درباره ایران نزد کشورهای طرف مذاکره، به عنوان خنثی کننده هر تلاشی که بخواهد احتمال جنگ با ایران را کم و یا احتمال مذاکره با این حکومت را بیشتر کند، نقش ایفا می‌کند.
 
در گزارش وزارت دادگستری آمریکا و FBI در 29 نوامبر 2004 آمده است، مجاهدین خلق به عملیات خود در راستای ارائه اطلاعات نادرست در اروپا و آمریکا ادامه می‌دهد. لابی گران منافقین مرتباً کنفرانس‌های مطبوعاتی برگزار کرده و در مورد دولت فعلی ایران اطلاعات نادرستی را که برای تحت تاثیر قرار دادن رسانه‌ها و دولت‌های غربی طراحی شده‌اند، منتشر می‌کنند. تاکتیک دیگری که منافقین بکار می‌برد، پخش اطلاعات نادرست در مورد اعضای سابق منافقین و نفوذی‌هایی است که برای صحبت و شهادت علیه مجاهدین پیش قدم شده‌اند.
 
مجاهدین خلق مطمئناً این افراد و شاهدان را عوامل دولت ایران خواهد نامید.
 
حملات خشونت آمیزتر و گسترده‌تر به دفاتر و منافع و سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی در کشورهای غربی، بست نشستن‌های تبلیغاتی معمول و تظاهرات در سالهای اخیر از دیگر مواردی است که دال بر وجهه خصمانه و ستیزه جویانه این فرقه دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: منافقین ، رجوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار