وزیر بهداشت در حاشيه برگزاري آزمون دستياري؛

هيچ شبهه اي در برگزاري و اعلام نتايج آزمون وجود ندارد/ اعلام نتيجه نهايي 15 تير

وزیر بهداشت آزمون دستیاری پزشکی را از مهمترین آزمون دانشگاهی کشور عنوان کرد که مورد توجه جامعه قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران دکتر حسن طریقت منفرد در حاشيه برگزاري آزمون دستياري در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که آزمون دستیاری پزشکی از مهمترین آزمون دانشگاهی به شمار می آید وزارتخانه و دانشگاه ها تلاش کرده اند تا با استفاده از آخرین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آزمون را طوری سامان دهی کنند که کوچکترین اختلالی در آن بوجود نیاید.

 وی در ادامه افزود: گروه اجرایی آزمون دستیاری پزشکی حدود 10 روز در قرنطینه وزارتخانه به سر می برند تا شبهه در برگزاری آزمون و نتایج آن حاصل نشود.

وزیر بهداشت اظهار داشت:  تفاوت بسیار زیادی بین رشته های تخصصی و پزشکی عمومی وجود دارد که با حمایت مسئولین و اجرای برنامه پزشک خانواده پزشکی عمومی جایگاه خودش را پیدا  کند و قضاوت ها به حداقل برسد و حساسیت این  امتحانات تعدیل شود و سیستم راه منطقی خود را پیدا کند.

 وی خاطر نشان کرد: 15 خرداد ماه نتیجه کلی آزمون اعلام می شود که از  بین 15500 داوطلب 2000 نفر برگزیده  می شوند انتخاب رشته را انجام  می دهند و 15 تیر نتیجه نهایی اعلام می شود.

دکتر طریقت منفرد در پایان بیان کرد: امیدواریم با اصلاح نظام پزشکی جایگاه پزشکان عمومی احیاء شود و تصمیم جدی نظام پزشکی کشور تا زمانیکه برای احیاء جایگاه پزشکان عمومی ثابت نشود نمی توان انتظار همکاری گسترده این گروه را داشت./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار