بجنورد؛

افتتاح۶۰۲ پروژه عمرانی در خراسان شمالی

۶۰۲ پروژه عمرانی در هفته دولت در خراسان شمالی افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در نشست خبری باخبرنگاران استان گفت: ، ۶۰۲پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر۵۱۱ میلیارد تومان در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

محمد رضا صالحی گفت:طرح‌های آماده افتتاح در خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت در بخش‌های دهیاری‌ها، کشاورزی، نوسازی مدارس، راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، شرکت ساخت و توسعه، بنیاد مسکن، آب منطقه‌ای، شرکت گاز، مخابرات، گاز، آبفار، آبفا، صنعت و معدن، ورزش و جوانان است.

وی همچنین گفت:در سه سال گذشته دولت یازدهم3 هزار و 413 پروزه عمرانی با مبلغ هزار و 118 میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

صالحی گفت: پیگیری و مشکلات پروژه های در دست اجرا و تکمیل نشده استان تعداد هزار و 449 پروژه است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی به اقدامات انجام‌شده در حوزه افزایش ضریب نفوذ برخورداری مناطق مختلف استان از اینترنت اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون 171 روستای استان از اینترنت برخوردار هستند.

وی ضریب نفوذ برخورداری از اینترنت در استان به 25 درصد رسیده است که امیدواریم با اجرای طرح‌های مخابراتی و توسعه فیبر نوری این رقم بیش‌ازپیش افزایش یابد.

صالحی اظهار کرد: در حالی‌ که در قبل از سال 92 تعداد روستاهای استان برخوردار از اینترنت به 31 روستا می‌رسید اکنون روستاهای برخوردار از اینترنت به 171 روستا رسیده است.

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر رفع مشکل مسکن نیازمندان و محرومان استان گفت: احداث هزار واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان از برنامه‌های استان به شمار می‌رود.

وی گفت: این واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد برکت و بنیاد مسکن در استان احداث خواهد شد که در این زمینه هم مذاکرات و پیگیری‌هایی انجام‌شده است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: با اجرای این طرح‌های مسکونی حدود 200 میلیارد ریال به محرومان و نیازمندان استان در بخش مسکن کمک خواهد شد که رقم بسیار خوبی است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.