طرح بدهی های تراکتورسازی هدایت شده است

جعفری:مشکل مالی تراکتورسازی با 200 میلیون برطرف نمی شود

مدیر عامل سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:بحث بدهی های باشگاه تراکتورسازی هدایت شده است تا حاشیه برای این تیم تبریزی درست کنند.

محمد حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  قبل از طرح لایحه کمک 200 میلیونی به باشگاه تراکتورسازی از اعضای شورای شهر تبریز درخواست کردم که این موضوع را مطرح نکنند اما در نهایت این طرح رای هم نیاورد.

وی در ادامه عنوان کرد: پیشنهادم به اعضای شورای شهر تبریز این بود که سردار آجرلو مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی به جلسه شورا بیاید و بعد از اینکه شرایط باشگاه را توضیح داد لایحه کمک مالی به این تیم تبریزی در شورا مطرح شود. براین اساس هیئت رئیسه شورای شهر قرار است پیشنهادم را بررسی کنند و در صورت موافقت اعضا هفته آینده آجرلو برای توضیح شرایط باشگاه تراکتورسازی به شورای شهر بیاید تا تصمیم نهایی برای کمک به این تیم تبریزی گرفته شود. همچنین 200 میلیون تومان  مشکل مالی تراکتورسازی برطرف نمی کند. 

مدیر عامل سابق تراکتورسازی درباره بدهی باشگاه تراکتورسازی به چند بازیکن پرتغالی گفت: به هر حال تمام باشگاه ها مقروض هستند و تراکتورسازی هم از این امر مستثنا نیست. زمان جدایی ام از تراکتورسازی 20 درصد از قرارداد لوپز مانده بود که سال بعد با این بازیکن قرارداد جدید بسته شد و وی هم بعد از مدتی باشگاه تراکتورسازی را ترک کرد.به هر حال مبلغ قرارداد لوپز 25 هزار دلار مانده بود که باشگاه تراکتورسازی به علت پرداخت نکردن به موقع 90 هزار دلار باید به این بازیکن پرداخت کند. 

جعفری بیان کرد: من زمان ترک باشگاه تراکتورسازی 3 میلیارد و 70 میلیون تومان پول در صندوق باشگاه گذاشتم که مدیران بعدی 20 درصد باقیمانده قرارداد بازیکنان خارجی را بدهند اما آنها این پولها را صرف خرید بازیکنان جدید کردند و بدهی ها را پرداخت نکردند. به نظر می رسد طرح بدهی های باشگاه تراکتورسازی هدایت شده است تا حاشیه برای این تیم تبریزی درست کنند. 

وی تصریح کرد: طبق برنامه قرار بود که در دوران مدیریتم 12 میلیارد تومان بودجه به باشگاه تراکتورسازی بدهند اما 3 میلیارد تومان دادند.من در آمد زایی برای باشگاه تراکتورسازی کردم و حتی پول برای پرداخت بدهی ها در باشگاه گذاشتم و اکنون باید مدیران بعد از من جوابگوی بدهی ها باشند. 

عضو شورای شهر تبریز در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال تیم تراکتورسازی بهترین مدیر عامل، سرمربی و بازیکن دارد و همه عوامل برای قهرمانی این تیم مهیا است. امیدوارم تراکتورسازی امسال برای اولین بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیس قهرمان
۱۳:۱۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۵
این تراکتوریها هر وقت کم میارن مدیرای قبلی رو خراب می کنن
Iran (Islamic Republic of)
TT
۱۸:۳۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
تراختور الان مدعی اصلی قهرمانی دو جام هست این پول و هم در حال حاضر برای پرداخت بدهی میخواهد که فیفا حکم صادر کرده و فرصت تعیین کرده. آقای جعفری شما بجای اینکه پول و بزاری تو صندوق باشگاه چرا بدهی 25 هزار دلاری این بازیکن و پرداخت نکردید؟!!! ژائو ویلا هم در زمان شما اومده و الان شکایت کرده! بهتره پاسخگوی سو مدیدیرت خود باشید و الان که با لطف مردم در شورا هستید سریعتر شرایطی مهیا کنید تا این بدهی ها که مربوط به دوره شماست پرداخت شود
Iran (Islamic Republic of)
جلفالی
۱۸:۱۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
کسی نیست بگه همه قرضها وبدهی های تراکتور از زمان خود ایشون بوجود امد .افسوس
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار