منصوریان: دایی فحاشی هواداران استقلال را به نیمکت ما برگرداند/ قرار نیست با پوست اندازی داوران پوست ما کنده شود

سرمربی تیم استقلال گفت:هوادار به دایی حرفی را گفت که دایی هم همان را به نیمکت ما بازگرداند، من و دایی سال‌ها با یکدیگر دوست بودیم و باید از یکدیگر دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل نفت تهران بیان کرد: به تیم نفت تهران تبریک می‌گویم. در شرایط سختی یک بر صفر عقب افتادیم اما به بازی برگشتیم و در نهایت برد را با شکست عوض کردیم و حذف شدیم.

وی در خصوص اعتراض‌های علی دایی، عنوان کرد: الان با دایی در مورد رفتار هواداران صحبت کردم. ما بازی خودمان را انجام دادیم و وظیفه ما این بود که از هوادار بخواهیم فحاشی نکنند. به همین خاطر علی چینی را آنجا فرستادم.  

منصوریان ادامه داد : من با علی دایی ارتباط خانوادگی دارم و وی از فحاشی‌ها ناراحت بود. هوادار به وی حرفی را گفت که دایی هم همان را به نیمکت ما بازگرداند.به هر حال ما سال‌ها با یکدیگر دوست بودیم و باید از یکدیگر دفاع کنیم. مخالف فحاشی هستم به همین خاطر در جریان بازی علی چینی را به سمت سکوها فرستادم تا از این اتفاق جلوگیری کنم. حتی خودم هم برای هواداران دست تکان دادم.

وی افزود: به دایی تبریک می‌گویم چراکه توانست در این بازی برنده شود. دایی یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال است و نباید اجازه دهیم به وی بی‌احترامی شود. پرویز دهداری به ما یاد داد که اخلاق را در تمامی مسائل رعایت کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص داوری این دیدار عنوان کرد: داوری ما در حال پوست انداختن است اما قرار نبود در این بین پوست ما را هم بکنند. اگر دیر به کنفرانس آمدم از شما عذرخواهی می‌کنم اما دلیلش این بود که می‌خواستم اینترنت وصل شود و صحنه پنالتی را ببینم. به طور حتم پنالتی رخ نداد. یک داور با اشتباه خود می‌تواند فلسفه زندگی یک مربی را تغییر دهد. از برنامه نود می‌خواهم چند کارشناس بیاورد و تنها به یک نظر اکتفا نکند.

وی تصریح کرد: اگر داور اشتباه کرده باشد با سرنوشت هواداران استقلال بازی شده است. چند کارشناس گفتند پنالتی ما مقابل تراکتور گرفت نشده اما کارشناس برنامه دیشب نود حرف دیگری می‌زد.شاید جریان داوری به جایی برسد که داوران از ویدئوچک استفاده کنند. پنالتی که امروز گرفته شد درست نبود و شاید اگر این خطا اعلام نمی‌شد ما می‌توانستیم در 90 دقیقه بازی را با برد تمام کنیم.

منصوریان در خصوص خطا روی بهنام برزای در بیرون از محوطه جریمه بیان کرد: از دور متوجه این مسئله نشدم. اگر خطا داخل اتفاق افتاده و آن را بیرون اعلام کردند با سرنوشت استقلالی‌ ها بازی شده است. هنوز نمی‌دانیم قانون دست باز و دست بسته چیست. امیدوارم تصمیماتی که داور در بازی گرفت درست بوده باشد. چرا که این تصمیم‌ها روی تیم ما تاثیر مستقیم داشت. 

وی در خصوص مشکل مدافعان این تیم در ضربات ایستگاهی افزود: در بازی با تراکتور این اتفاق رخ داد. امروز می‌دانستیم ایمان مبعلی یک کرنرزن حرفه‌ای است به همین خاطر در نقاط مختلف نفر گذاشتیم اما در این بین ایرادات اساسی داریم که باید حل شود. گل‌های بدی خوردیم. تنها راهی که نفت امروز می‌توانست مقابل ما گلزنی کند، ارسال از منطقه کرنر بود. نفت فقط روی ارسال مستقیم و سانتر برای ارسلان مطهری و محمد قاضی برنامه داشت. 

منصوریان ادامه داد: این ایراد ما با تمرین حل خواهد شد. استقلال نخستین تیمی است که روی کرنر نمی تواند درست بازی ‌کند. ما نیاز به تمرین داریم. هفته قبل از حاتمی گل خوردیم و امروز دو گل دیگر به همین شکل دریافت کردیم. ما با جدیت و برنامه آمدیم ولی متاسفانه شانس یارمان نبود.برایم سخت بود که از نیمکت به سمت رختکن بروم و از جلوی هواداران عبور کنم. متاسفانه ما در مسیری هستیم که طعنه می‌خوریم. تیمی که می‌خواهد موفق شود نیاز به همدلی دارد. 

سرمربی تیم استقلال در پایان در خاطر نشان کرد: چیزی به نام عقب‌نشینی در مسیر کاری من تعیین نشده است. ما باید سخت تلاش کنیم تا به شرایط بهتری برسیم. من نمی‌توانم مسیر دیگری را انتخاب کنم. حق هواداران است که تیم ما نتیجه خوبی بگیرد اما باید از آنها عذرخواهی کنم و امیدوارم ما را ببخشند. ما سخت تلاش می‌کنیم تا روزهای بهتری را رقم بزنیم. ما نفرات بسیار خوبی داریم. به بازیکنان‌مان اعتراض دارم اما در عین حال به آنها اعتقاد راسخ دارم و باید بتواینم نظم تیمی و شرح وظایف‌مان را بهتر انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.