نائینی در نشست خبری مطرح کرد؛

برگزاری هفتمین سالگرد حماسه 9 دی با شعار تجلی بصیرت ولایت‌مداری و نفوذناپذیری مردم/فتنه 88 کودتای مدرن بود

برگزاری هفتمین سالگرد حماسه 9 دی با شعار تجلی بصیرت ولایت‌مداری و نفوذناپذیری مردم/فتنه 88 کودتای مدرن بودرئیس ستاد بزرگداشت نهم دی ماه با اعلام برنامه های این روز گفت: هفتمین سالگرد حماسه 9 دی با شعار تجلی بصیرت ولایت‌مداری و نفوذناپذیری مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علی محمد نائینی رئیس ستاد بزرگداشت نهم دی ماه در نشست خبری گفت: بازخوانی فتنه 88 بزرگترین چالش جمهوری اسلامی ایران است این حماسه نهم دی ماه الگوی مناسبی برای نیروهای مومن به انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در نهم دی ماه واقعیت این انقلاب، قدرت درونی و مردمی نظام به نمایش گذاشته شد طبق گفته مقام معظم رهبری حماسه 9 دی بدون هیچ گونه سازمان‌دهی انجام شد و عزم و فکر و قدرت مردم پشتوانه این حماسه بود که دفاعی از روح انقلاب اسلامی شد.

رئیس ستاد بزرگداشت نهم دی ماه اظهار داشت: هیچ کس نتوانست برکت نهم دی ماه را کتمان کند اگر این واکنش عاشورایی رخ نمی‌داد امروز ما شاهد سقوط نظام بودیم یا امنیت از بین می‌رفت. این هنر رهبر معظم انقلاب و نظام بود که بدون مقابله سخت و قهرآمیز با این فتنه مقابله شد.

نائینی با اشاره به اسناد و مدارک فتنه 88 تصریح کرد: بنا به اعترافات فتنه‌گران، فتنه 88 دعوای سیاسی و انتخاباتی نبود، انتخابات بهانه و اصل نظام نشانه بود چرا که فتنه کودتای مدرن بود که رخ داد.

رئیس ستاد بزرگداشت نهم دی ماه با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در نهم دی ماه ادامه داد: اگر 9 دی رخ نمی‌داد نظام به غیر مردمی بودن متهم می‌شد و اغتشاشات و شورش تداوم پیدا می‌کرد. عامل شکل‌گیری حماسه 9 دی وجود باورهای دینی و معرفتی مردم و برخی نخبگان جامعه، هدایت رهبری، اقدامات فتنه‌گران در توهین به مقدسات و عزیمت نقطه درگیری از انتخابات به براندازی نظام بود.

وی با اشاره با بیان تغییر وضعیت جامعه پس از فتنه 88 اظهار داشت: پس از این فتنه صفوف مردم کاملا از هم جدا شد و جامعه دو قطبی گشت اما سطح بصیرت مردم افزایش پیدا کرد، خواص بی‌بصیرت شناخته شده و مردم، چهره دنیا‌طلبان را شناختند. دشمن به برکت 9 دی ناامید شد و پیوند نظام با رهبری و عاشورا مستحکم‌تر شد. فتنه 88 این باور را در دشمن ایجاد کرد که امکان فروپاشی از درون وجود دارد.

نائینی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی پس از فتنه در افکار جهانیان ضعیف به نظر آمد و وجاهت نظام در افکار عمومی جهان خدشه‌دار شد. فتنه در تحمیل استراتژی تحریم به دشمن کمک کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت نهم دی ماه اظهار داشت: فتنه برای ایجاد یک جریان همسو با دشمن در داخل کشور شرایط خوبی ایجاد کرد قطعا دشمن در استراتژی بعدی خود تغییراتی را ایجاد می‌کند، دشمن از نظام جمهوری اسلامی عقده و کینه دارد ما باید دشمن را بشناسیم و برای استراتژی‌های بعدی او برنامه‌های دفاعی داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های سالروز حماسه 9 دی ماه گفت: هفتمین سالگرد حماسه 9 دی ماه با شعار تجلی بصیرت ولایت‌مداری و نفوذناپذیری مردم برگزار خواهد شد معرفی نقشه‌ها و استراتژی دشمن برپایی نشست‌های بصیرتی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، انتشار ویژه‌نامه‌ها و کتب، اعزام سخنران‌های ملی در سطح مراکز استان‌ها، برپایی تجمعات مختلف با رویکرد تبیینی، تجمع ده‌ هزارنفری طلبان حوزه‌های علمیه تهران در مصلی تهران با سخنرانی آیت‌الله رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، سخنرانی آیت‌الله صدیقی در مسجد لولاگر، برگزاری جشنواره آوای وحدت، همایش تخصصی ابعاد حقوق فتنه 88، برگزاری شب شعر با موضوع 9 دی و پخش مستندها و برنامه‌های گفتگو محور از رسانه ملی و برگزاری ششمین دوره فیلم عمار و برگزاری همایش ایران و آمریکا تسلیم یا مقاومت از مهمترین برنامه‌های سالروز حماسه نهم دی ماه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نایینی ، 9 دی ، فتنه‌گران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار