پروین:فشار زیاد کار باعث استعفای سرپرست شد/طاهریِ بازنشسته هم به درد پرسپولیس می خورد

پیشکسوت پرسپولیس گفت:طاهری به علت فشار زیاد کاری خسته شده است و قصد کناره گیری از مدیریت پرسپولیس را دارد.

پروین:فشار زیاد کار باعث استعفای سرپرست شد/طاهری بازنشسته هم به درد پرسپولیس می خوردعلی پروین درگفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد:طاهری مدیر توانمندی است و تاکنون در پرسپولیس خوب کار کرده و باید با قدرت به کارش ادامه دهد. وی چند روز گذشته در تماس تلفنی به من اعلام کرد به دلیل فشار زیاد کاری خسته شده است و قصد کناره گیری دارد.

وی در ادامه عنوان کرد:به هرحال وزیر ورزش و جوانان باید تدبیری در نظر بگیرد تا طاهری با وجود بازنشستگی هم بتواند به فعالیتش در پرسپولیس ادامه دهد.
 
سطح فنی نیمکت نشینان با اصلی ها یکسان شود

پیشکسوت پرسپولیس درباره ارزیابی بازیکنان مورد نیاز پرسپولیس در نقل وانتقالات گفت:پرسپولیس با جدایی جدایی عالیشاه  و نور الهی نیاز به 3 ، 4 بازیکن دارد تا برای بازی های آسیایی تقویت شود.این تیم نقطه ضعفی ندارد اما بازیکنان نیمکت نشین باید همانند اصلی ها قدرتمند باشند و سطح فنی این بازیکنان با یکدیگر باید کم باشد.

پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر است 

پروین درباره قهرمانی نیم فصل پرسپولیس گفت:از همان ابتدای فصل مشخص بود که پرسپولیس شایستگی قهرمانی در نیم فصل را دارد و به این عنوان هم دست یافت. همچنین این تیم با ادامه روند روبه رشد خود توانایی قهرمانی در پایان فصل را دارد.

شرایط استقلال در نیم فصل بهتر می شود

وی درباره حریفان اصلی پرسپولیس بیان کرد: تراکتورسازی با قلعه نوعی تاکنون عملکرد خوبی در لیگ داشته است.تیم نفت هم با علی دایی با وجود اینکه فرصت زیادی برای بستن تیم نفت نداشت اما توانست تیم خوبی را روانه مسابقات کند.مجتبی حسینی تیم ذوب آهن را متحول کرد و این تیم را به عنون مدعی قهرمانی مطرح کرد. استقلال هم در نیم فصل شرایطش بهتر خواهد شد.به طور کلی تراکتور سازی ،نفت تهران ،ذوب آهن و استقلال جزء حریفان اصلی پرسپپولیس برای قهرمانی هستند.

برانکو صمیمیت در پرسپولیس ایجاد کرده است

پیشکسوت پرسپولیس درباره برانکو گفت:برانکو توانسته تیم خوبی را روانه مسابقات کند و همدلی و صمیمیت در بین بازیکنان ایجاد کرده است. به هر حال کادر فنی و مدیریت شرایط خوبی برای موفقیت پرسپولیس فراهم کردند.همچنین از هوادارن پرسپولیس به علت حضور در هوای سرد آزادی باید تشکر و قدردانی کنیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم شرایط برای ادامه همکاری طاهری در پرسپولیس فراهم شود تا این تیم همچنان به روند روبه رشد خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار