همدان؛

افزایش ۹۸ درصدی فروش فیلم های سینمایی در همدان

مدیر امور سینماهای حوزه هنری استان، از افزایش ۹۸ درصدی فروش فیلم‌های سینمایی در همدان در سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید شرفی گفت: طبق آخرین آمار در 8 ماهه سال جاری 36 حلقه فیلم در سه سینما و پنج سالن استان همدان اکران شده است.

وی افزود: فروش حاصل از فیلم های اکران شده در سینماهای همدان معادل 8 میلیارد و 179 میلیون و 850 هزار ریال با 191 هزار و 618 نفر بیننده بوده است.

وی تصریح کرد: 50 کیلو آلبالو، من سالوادور نیستم، فروشنده، بادیگارد و ابد و یک روز جزء پنج فیلم پرفروش سینماهای همدان با رقمی معادل بیش از 5 میلیارد ریال بودند.

مدیر امور سینماهای حوزه هنری همدان اظهار داشت: فیلم‌های سینمایی اکران شده در همدان با افزایش 98 درصدی فروش و 83 درصدی بیننده در سال جاری روبه رو بوده است.

شرفی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل افزایش میزان فروش، اضافه شدن سینما فلسطین همدان به چرخه اکران با دو سالن مجهز است.

وی گفت: سالن سینمای الوند1 با اکران فیلم «لاک قرمز» در سانس‌های ۱۰:۳۰،‌ ۱۲، ‌۱۵:۳۰، ‌۱۷:۳۰، ۱۹:۳۰ و ‌ فیلم «سلام بمبئی» در سانس‌های 10، 12، 15، 17 و 19 در سالن الوند2 اکران می‌شود.

شرفی افزود: همچنین سینماقدس همدان با اکران فیلم «سلام بمبئی» در سانس‌های 9:30، 11:30، 14، 16، 18 و 20؛ و «جنجال در عروسی» در سالن دو سینما قدس در سانس‌های ۱۰،‌۱۲،‌۱۵:۳۰،‌۱۷:۳۰،‌۱۹:۳۰ اکران خواهد شد.

وی بیان داشت: سینما بهمن ملایر هم به اکران فیلم سلام بمبئی در سانس های ۱۰،‌۱۴:۳۰،‌۱۶:۳۰،‌۱۸:۳۰،‌۲۰:۳۰ پرداخته است.

انتهای پیام/ د
برچسب ها: فروش فیلم ، همدان ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.