"کرمی" در تیررس پرسپولیس قرار گرفت

"شهاب کرمی" بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مدنظر برانکو و سرخپوشان پایتخت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت بعد از دریافت لیست بازیکنان مدنظر برانکو فعالیت خود را آغاز کردند اما تاکنون با هیچ یک از بازیکنان به توافق کامل نرسیدند. 

"شهاب کرمی" بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مدنظر برانکو است و مسئولان پرسپولیس مذاکره خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن آغاز کردند و تکلیف پیوستن این بازیکن به پرسپولیس چند روز دیگر مشخص می شود. 

یکی از مسئولان نقل و انتقالات پرسپولیس ضمن تائید این موضوع گفت: خدمت سربازی کرمی به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می شود. براین اساس ما بدون مشکلی توانستیم با این بازیکن مذاکره کنیم. 

وی درباره وضعیت جذب بازیکنان مدنظر برانکو گفت: مذاکره ابتدایی با سروش رفیعی صورت گرفت و اگر وی به اروپا نرود با تیم ما قرارداد می بندد . مابقی بازیکنان مدنظر برانکو هم با باشگاه های خود قرارداد دارند و تاکنون نتوانستیم رضایت باشگاه ها را جلب کنیم. 

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: برخی از باشگاه ها برای صدور رضایت نامه بازیکنان درخواست مبلغ بالایی کردند که پرداخت این مبالغ برای ما مشکل است. به هر حال تاکنون در مذاکره با باشگاه ها برای انتقال بازیکنان موفق نبودیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار