جدایی لک از جمع قمی ها/ فروزان در یک قدمی صبا

احتمال جدایی حامد لک از صبا قوت گرفته است تا نام فروزان به عنوان دروازه بان جدید این تیم مطرح شود.

جدایی لک از جمع قمی ها/ فروزان در یک قدمی صبابه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم بحران زده ی صبای قم این روز ها و در فصل نقل و انتقالات هم درگیر مشکلات است. 

مشکلات مالی که این روزها در همه تیم ها وجود دارد در صبا حالت جدی تر و وخیم تری به خود گرفته است، همین موضوع باعث شد تا مربیان این تیم نتوانند در خریدهای ایتدای فصلی آن گونه که باید و شاید عمل کنند و گزینه های دلخواه خود را جذب کنند. علاوه براین، مشکلات مالی حالا باعث شده تا بازیکنان خوبی مانند حامد لک هم ساز جدایی کوک کنند. 

ظاهرا جدایی لک جدی است و این بازیکن تا آخر امروز رضایت نامه خود را تحویل می گیرد تا راهی سوئد شود و به یک تیم دسته اول از این کشور بپیوندد. 

جدایی لک می تواند برای صبایی ها تا حدودی مشکل ایجاد کند زیرا با این که محمد باقر صادقی دروازه بان سابق تیم های ذوب آهن و سپاهان که تجربه بازی در آسیا را هم دارد در این تیم حضور دارد اما بنا به مشکلانی از جمله مصدومیت نمی تواند گزینه جدی برای 15 بازی آینده صبایی ها باشد به همین منظور شنیده شده در صورت جدایی حامد لک از تیم به احتمال بسیار زیاد محسن فروزان دروازه بان تیم خونه به خونه که به تازگی از این تیم جدا شده است راهی صبا خواهد شد. 

البته این تنها خرید صبایی ها در نقل و انتقالات نخواهد بود آن ها قصد دارند تا در پست دفاع، هافبک 4 بازیکن جذب کنند. 

بر اساس شنیده ها تکلیف بازیکنانی که قصد حضور در صبا را دارند تا امروز مشخص خواهد شد.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار