دایی:حضور دروازه بان افغانستانی در نفت منتفی شد/باشگاه استقلال دست پیش را گرفته تا پس نیفتد

مربی تیم نفت تهران گفت:بازیکنان خارجی که در تمرینات نفت شرکت کردند کیفیت خوبی نداشتند و حضورشان در تیم ما منتفی شد.

دایی: حضور دروازه بان افغانستانی در نفت منتفی شد/ باشگاه استقلال دست پیش را گرفته تا پس نیفتدمحمد دایی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور سه دروازه بان و یک مدافع خارجی در تمرینات تیم نفت تهران بیان کرد: سه دروازه بان از افغانستان، لهستان و السالوادور و یک مدافع غنایی از روز گذشته در تمرینات ما شرکت کرده و چهار جلسه با تیم نفت تمرین کردند اما از لحاط فنی مورد تائید قرار نگرفتند و حضور آن ها در تیم ما منتفی شد.

وی افزود: در روزهای آینده چند بازیکن خارجی دیگر در تمرینات نفت حاضر می شوند که اگر بتوانند توانایی های خود را ثابت کنند، احتمال دارد با آن ها قرار داد ببندیم.

دایی درمورد این که آیا بازیکنان ایرانی هم مدنظر کادرفنی نفت قرار دارند یا خیر، تصریح کرد: امروز برای ارزیابی حضور بازیکنان ایرانی در نفت نشستی را برگزار کرده و گزینه های مدنظر خود را به باشگاه معرفی کردیم. قرار است باشگاه با این بازیکنان مذاکره کند.

وی درباره محرومیت 2 جلسه ای علی دایی گفت: مدیران فوتبال ما برای توجیه عملکرد خود و به جای این که دنبال سالم سازی فضای ورزشگاه ها باشتد، به مسائل بی ربط ورود می کنند. برای طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان متاسفم که علی دایی را مقصر اتفاقات دیدار نفت و سپاهان در جام حذفی می داند.  وی یا در ورزشگاه نقش جهان نبوده یا این که خواب بوده و ندیده که هواداران سپاهان از ابتدای بازی، فحاشی به دایی را شروع کردند. دایی از دقیقه 80 و به دنبال تصمیمات اشتباه داور شروع به اعتراض کرد اما فحاشی ها به سرمربی و دروازه بان نفت و حتی موعود بنیادی فر از نیمه اول آغاز شد.

دایی ادامه داد: طاهری باید جوابگوی هواداران سپاهان باشد و به عنوان مدیرعامل باشگاهی بزرگ جو نامناسب ورزشگاه را کنترل کند اما برخلاف واقعیت اظهاراتی را مطرح می کند.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درمورد شکایت باشگاه استقلال از سرمربی نفت، بیان کرد: همه دیدند در بازی نفت- استقلال چه توهین هایی به علی دایی انجام شد اما آقایان دست پیش را گرفته اند تا پس نیفتند. این شکایت ها به ناهنجاری ورزشگاه ها دامن می زند. باشگاه استقلال خود را به خواب زده است. از قدیم هم گفته اند فردی که خوابیده را می توان از خواب بیدار کرد اما فردی که خودش را به خواب زده نمی توان از خواب بیدار کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار