حواشی بازگشت تیم ملی از امارات؛

بازگشت پراکنده ملی‌پوشان از اردوی پرحاشیه/ بازار داغ سلفی با ستاره ها

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به تهران بازگشتند که بازیکنان این تیم اجازه صحبت کردن با اصحاب رسانه را نداشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی امشب (شنبه) با پایان اردوی دبی به تهران بازگشتند که حاشیه ها همچنان ادامه دارد.

افشین پیروانی، اولین نفری بود که از گیت فرودگاه عبور کرد و پس از وی بازیکنان به‌صورت پراکنده وارد سالن فرودگاه شدند.

در بین اعضای تیم ملی، فقط پیروانی حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران شد که او هم هنگام صحبت کردن با خبرنگاران اعلام کرد از او سؤالی پرسیده نشود و فقط خودش توضیحی کوتاه درباره اتفاقات اخیر می‌دهد.
 
با توجه به شایعه استعفای کی‌روش خبرنگاران زیادی امروز به فرودگاه آمده بودند که درنهایت پاسخی در این مورد دستگیرشان نشد تا سرنوشت استعفای مرد پرتغالی طی روزهای آینده مشخص شود.

برخی از اهالی شهریار یک بنر حمایتی را از محمد ایرانپوریان به فرودگاه آورده بودند و آن را مقابل چشمان این بازیکن باز کردند.

در خصوص زمان و مکان ورود ملی‌پوشان قبل از بازگشت آنها شایعات زیادی ایجاد شده بود و حتی برخی از ورود تیم ملی در ساعت 10 و نیم و از CIP فرودگاه خبر می‌دادند.

ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی پس از رسیدن به تهران از یکدیگر خداحافظی کردند و برخورد گرمی با هم داشتند، اما نکته جالب برخورد هواداران با آنها بود که به محض دیدن ملی‌پوشان شروع به گرفتن عکس سلفی کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار