معرفی برترین های رقابت های ژیمناستیک قهرمانی کشور

رقابت های ژیمناستیک قهرمانی نونهالان و نوجوانان شمال غرب کشور به میزبانی اردبیل برگزارشد.

معرفی برترین های رقابت های ژیمناستیک قهرمانی کشوربه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات قهرمانی نوجوانان و نونهالان ژیمناستیک شمال غرب کشور در دو بخش پسران و دختران به میزبانی شهرستان اردبیل در سالن نگین و قدس برگزارشد.

نتایج مسابقات رده سنی نونهالان دختر
در موازنه، یاسمن امانی از آذربایجان شرقی و هستی زارع از اذربایجان شرقی مشترکا اول، اسما بدری از اذربایجان شرقی دوم و حسنی فتحی و اسماء معصومی از اردبیل مشترکا سوم شدند.

در حرکت زمین ،السا درخشی و یگانه غلامی از اذربایجان شرقی مشترکا اول،الناز جمال خانی و ثنا خداد از اردبیل مشترکا دوم و کیمیا میر کاظمی از اردبیل به مقام سوم رسید.

در وسیله خرک،ثنا رمضانی و کیمیا نظزی از اردبیل مشترکا اول، کیانا جدی از اردبیل دوم ، مینا قربانی عسل امیر پور از اردبیل مقام های سوم را بدست آوردند.

شمال غرب اردبیل2
در بخش قهرمان قهرمانان نیز یاسین امانی از اذربایجان شرقی اول ،الساء درخشی از آذربایجان شرقی و ثنا خداد از اردبیل دوم ، یگانه غلامی از اذربایجان شرقی و الناز جمال خانی از اردبیل مقام های سوم را کسب کردند. 
در این بخش مدال اخلاق به شیرین حسنعلیزاده اهداء شد.

 شمال غرب اردبیل
نتایج مسابقات رده سنی نونهالان و نوجوانان پسر:
در وسیله پارالل،طاها آقازاره از اردبیل مقام اول ،فرزاد امانی و حسن بایرامی از اذربایجان شرقی و اردبیل مشترکا دوم و مهدی شاهی از اردبیل به مقام سوم رسید.

در حرکت بارفیکس، فرزاد امانی از اذربایجان شرقی مقام اول،حسن بایرامی و مهدی شاهی از اردبیل مقام دوم و شایان رشیدی از اذربایجان شرقی حائز مقام سوم شدند.

در حرکت زمینی،شایان رشیدی از اذربایجان شرقی اول،مهدی غلامی از اذربایجان شرقی دوم و امیر مهدی رسولی از اذربایجان شرقی به مقام سوم دست یافتند.

در وسیله خرک حلقه ،عرفان جهاندیده از اردبیل ،امیر مهدی رسولی از اذربایجان شرقی،و امیر مهدی امیر نسب از اردبیل به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در وسیله دار حلقه ،عرفان جهاندیده از اردبیل اول،سیاوش سیاهی و امیر رضا قیطائی هر دو از اردبیل دوم ،نیما عباسی از اردبیل و مهدی غلامی از اذربایجان شرقی مشترکا سوم شدند.

دروسیله پرش خرک، سیاوش سیاهی از اردبیل اول، رضا اسدی و طاها آقازاده از اردبیل مقام دوم و حسن بایرامی از اردبیل به مقام سوم رسیدند.

قهرمان قهرمانان این دوره در بخش پسران طاها آقازاده از اردبیل اول- حسن بایرامی از اردبیل دوم ، عرفان جهاندیده از اردبیل و فرزاد امامی از اذربایجان شرقی مشترکا سوم شدند.

گفتنی است در پایان از مربیان و قهرمانان ژیمناستیک هنری و روسای ۶هیات برتر شهرستانها که با حضور شروین اسبقیان سرپرست فدراسیون جمهوری اسلامی و ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان و اباذر کریم نژاد رئیس هیات ژیمناستیک استان بر گزار شد تجلیل به عمل آمد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار