ترامپ: روش کار من با شیوه دولت‌های قبلی متفاوت است/ به صندلی‌های مراسم تحلیف به شدت نیاز داریم!

رئیس جمهور منتخب آمریکا تاکید کرد روش کاری وی با شیوه اقدام دو دولت پیشین آمریکا متفاوت خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، در مصاحبه با شبکه فاکس‌نیوز گفت: روش‌های کاری دولت ما با روش‌های کاری دولت های قبلی در این کشور تفاوت خواهد داشت. 

وی در این باره  گفت: «اکنون زمانی بسیار مهم است. این روند انتقال (از دولت اوباما به دولت ترامپ) روندی بسیار مهم است، به ویژه این که همهِ کارها به زیبایی انجام خواهد شد، ولی (در دولت من) کارها متفاوت (از گذشته) انجام خواهد شد. کارها نسبت به 8 سال گذشته و حتی می توانم بگویم در مقایسه با 16 سال گذشته (دوران ریاست جمهوری اوباما و جرج دبلیو بوش) متفاوت انجام خواهد شد. این تفاوت ها وجود خواهد داشت.

رئیس جمهور منتخب آمریکا در ادامه گفت: ما باید روند انتقال نرم (بی دردسر) داشته باشیم و رئیس جمهور اوباما این را به خوبی درک می کند و به همین علت است وی بسیار لطف کرده (و به روند انتقال کمک کرده) است. اوباما این مسئله را درک می کند.» 

ترامپ درباره با اظهارات جان لوئیس، عضو کنگره آمریکا، که اعلام کرده است در مراسم تحلیف ترامپ شرکت نمی کند، زیرا وی را مشروع و معتبر نمی‌داند، گفت: «به نظر من، وی با این کار تلاش کرده است که خودنمایی کند، ولی متعاقباً دست جان لوئیس، در رابطه با دروغِ بسیار بدی که گفته بود رو شد. باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.» 

وی به طعنه با دموکرات‌ها گفت: «در خصوص افراد دیگری (شخصیت های دموکرات) که گفته‌اند به مراسم تحلیف نخواهند آمد، این برای ما مانعی ندارد، زیرا ما به آن صندلی‌ها (به علت کمبود جا و زیاد بودن شمار متقاضیان) به شدت نیاز داریم.»

رئیس جمهور منتخب آمریکا افزود: «کسانی که نمی آیند، بلیط های دعوت‌شان را به ما پس خواهند داد (که به دیگران بدهیم) یا آن که خودشان آن بلیط ها را به دیگران خواهند داد. ما نمی دانیم چه بر سر بلیط های (دعوت) آنان خواهد آمد، ولی من امیدوارم که آن‌ها بلیط‌های خودشان را به ما بدهند.»

وی درباره اظهارات جان لویس درباره به خاطر نیاوردن ابن مسئله که در مراسم تحلیف جرج بوش شرکت نکرده است، گفت: «این برای او بسیار راحت است که صرفاً بگوید من به یاد نمی آورم. چه طور شما چنین مسئله (مهمی) را که به مراسم تحلیف رفته اید یا نه، فراموش می کنید؟! من می توانم به شما بگویم در کدامیک از مراسم تحلیف (رؤسای جمهور پیشین آمریکا) شرکت کرده بودم. شما چیزی مانندِ این را فراموش نمی کنید. از اینرو، دست او رو شد و این بسیار بد است. صادقانه بگویم که این باعث می شود (وجهه) او بسیار بد جلوه کند.» 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار