اردبیل؛

راه اندازی مرکز جامع خدمات سلامت در روستای دیمان شهرستان نیر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از مرکز جامع خدمات سلامت در روستای دیمان شهرستان نیر راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان اکبری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان گفت: مرکز جامع خدمات سلامت در روستای دیمان شهرستان نیر راه اندازی می شود.

وی از اختصاص یک دستگاه سونوگرافی به شهرستان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک یک دستگاه سونوگرافی همراه با متخصص سونوگرافیست به حوزه درمانی نیر اختصاص خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از محقق شدن 82 درصدی دهگردشی های مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیر در سال گذشته خبر داد و گفت: 70هزار نفر در سال گذشته در مراکز درمانی شهرستان نیر ویزیت شده اند.

اخوان اکبری به فرارسیدن حضور عشایر در ییلاقات شهرستان نیر اشاره کردو گفت: در سال گذشته 23مورد بازدید توسط تیم سلامت شهرستان در مدت اقامت عشایر در منطقه صورت گرفته بود که امسال نیز در برنامه داریم با حضور عشایر که از خرداد ماه صورت خواهد گرفت تیم سلامت برای معاینه دراین مناطق حضور گسترده داشته باشد.

وی از پیشرفت 94 درصدی ساختمان مرکز جامع خدمات سلامت شهرستان نیر خبر داد و گفت: این ساختمان تا هفته دولت به اتمام خواهد رسید و دراین هفته مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اخوان به ترویج زندگی سالم اشاره کرد و گفت: رویکرد دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ترویج سبک زندگی سالم در میان خانواده هاست .

وی از تجهیز آزمایشگاه مرکز جامع خدمات سلامت شهرستان نیر هم خبر داد.

مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر هم به نبود دستگاه سونوگرافی در شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: ساختمان شبکه بهداشت ودرمان شهر کورائیم نیاز به نوسازی دارد و همچنین این مرکز نیاز به ساختمان مجهز اورژانس دارد.

وی گفت: مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیر در حوزه کاری خود یکی ا اداره های فعال در شهرستان می باشد که سال گذشته با جذب اعتبار 290میلیون تومانی خود توانست برخی از مشکلات ساختمان های بهداشت خود را بهسازی کند و همچنین در بخش بهداشتی و درمانی نیز گام های موثرتری را در شهرستان برداشته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.