فکری: نفت مسجد سلیمان به دنبال صعود به لیگ برتر است

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ما در رقابت های فصل آینده لیگ یک به دنبال کسب نتایج قابل قبول و صعود به لیگ برتر است.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیش بینی اش از جایگاه تیم نفت مسجد سلیمان در رقابت های فصل آینده لیگ دسته اول اظهار کرد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید هدف تیم نفت مسجد سلیمان حضور در جمع مدعیان لیگ یک است و به طور حتم به دنبال کسب نتایج قابل قبول و صعود به لیگ برتر هستیم.

 

 وی همچنین با اشاره به تساوی بدون گل روز گذشته تیم های نفت مسجد سلیمان و سیاه جامگان مشهد در دیداری دوستانه گفت: هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند، هم تیم ما موقعیت هایی داشت که می توانست آنها را به گل تبدیل کند و هم تیم سیاه جامگان صاحب چند موقعیت خطرناک شد.

 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داد: ما سعی کردیم برنده این دیدار دوستانه باشیم اما تیم سیاه جامگان با شیوه ای بازی کرد که ما نتوانیم به گل دست یابیم و همین امر باعث شد دو تیم در پایان به نتیجه تساوی رضایت دهند.

 

فکری در پایان با انتقاد از نحوه بازی خشن تیم سیاه جامگان در این دیدار دوستانه تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی روز گذشته دو تیم، یک دیدار رسمی نبود ما سعی کردیم به گونه ای بازی کنیم که بازیکنان سیاه جامگان دچار آسیب دیدگی نشوند اما برخی از بازیکنان تیم مشهدی با بی ملاحظگی و عدم رعایت حال بازیکنان تیم ما بازی می کردند که من به همین دلیل به سبک بازی آنان اعتراض کردم.

 

انتهای پیام/

فکری: هدف تیم نفت مسجد سلیمان قرار گرفتن در بالای جدول لیگ یک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار