صدور تأییدیه دومین آزمایشگاه مولکولی تشخیص کرونا در نیشابور

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: دومین آزمایشگاه مولکولی تشخیص کرونا به منظور افزایش خدمات آزمایشگاهی در نیشابور تاییدیه گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالحمید آذرشب رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: به منظور افزایش خدمات آزمایشگاهی در زمینه تشخیص ویروس کرونا و تسریع در جوابگویی به شهروندان، آزمایشگاه تشخیص پزشکی جهاد دانشگاهی تحت نظارت این دانشکده به جمع آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در کشور پیوست.

او افزود: با حمایت‌های معاون محترم درمان برای ایجاد زیرساخت‌های لازم و بازدید‌های مستمر و رفع موانع موجود، این آزمایشگاه راه اندازی شد.

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: با راه اندازی این آزمایشگاه، دانشکده علوم پزشکی نیشابور بعد از مشهد، در خراسان رضوی دومین شهری است که خدمات تشخیص کرونا را براساس تعرفه دولتی و با دو آزمایشگاه تشخیص طبی ارائه خواهد داد.

آذرشب بیان کرد: مجوز این آزمایشگاه به صورت محدود صادر شده است و پس از انجام آزمون‌های ادواری و مهارت آزمایی به طور مستمر توسط انستیتو پاستور ایران و همچنین انجام ممیزی‌های دوره‌ای توسط اداره امور آزمایشگاه‌های دانشکده مجوز آن تمدید می‌گردد.

انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار