گل محمدی: شان لیگ برتر با نامشخص بودن جدول رده بندی پایین می‌آید/ هیچ پیشنهادی به بیرانوند ندادیم

گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش برابر تیم تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره رای کمیته انضباطی علیه گل‌گهر گفت: این چند امتیازی که در لیگ جا به جا شد، این که هنوز تکلیف جدول مشخص نیست، شان  لیگ را پایین می‌آورد. ما پارسال با اختلاف ۲ امتیازی قهرمان شدیم. دلیل تاخیر رای کمیته استیناف را نمی‌دانم و باید تکلیف جدول را هرچه زودتر مشخص کنند. این حق ما است که بدانیم جدول چطور خواهد بود. این که چرا بازی سپاهان و ما سه هیچ شد با این بازی تفاوت دارد. مثل ارتباط بند کفش به شقیقه است و با هم ارتباط ندارد.

کسب ۳امتیاز بازی با تراکتور هدف اصلی ما است 

او درباره بازی با تراکتور از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: یک بازی خانگی را پیش رو داریم و البته همه دیدار‌ها برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رویم و این موضوع هدف اصلی ما است. مقابل تیم قابل احترامی که برای بازیکنان، کادرفنی و هوادارانش احترام قائل هستیم به زمین می‌رویم. بازی حساسی است و باید روند پیروزی خود را تکرار کنیم تا برای قهرمانی مدعی اصلی باشیم.

وی افزود: کسب ۳ امتیاز تمام بازی‌های پیش رو می‌تواند قدمی برای رسیدن به قهرمانی لیگ باشد و قطعا فردا با انگیزه‌ای بالا و آمادگی خوبی به زمین می‌رویم. روند تیمی ما نسبت به شروع فصل در دیدار‌های اخیر خیلی بهتر شده است و خیلی امیدواریم بازی خوبی انجام بدهیم. امیدوارم فردا باید با تمرکز کامل و انرژی خوبی که باید در بازی بگذاریم وارد زمین شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه با توجه به مصدومیت امید عالیشاه آیا مانند دیدار با سپاهان از مهدی ترابی در نقشی جدید استفاده می‌کند، گفت: درباره ترکیب روال کار این است که قبل از بازی نمی‌توان زیاد صحبت کرد.

ترابی پنالتی زن اول تیم ما است 

گل‌محمدی درباره اینکه آیا مهدی ترابی همچنان پنالتی زن اول سرخ پوشان است و اینکه آیا دیگر قرار نیست اتفاقی که آل کثیر در دیدار با ذوب آهن رقم زد تکرار شود، گفت: پنالتی زن تیم ما هم مشخص است. تا زمان حضور مهدی ترابی در زمین، وی نفر اول پنالتی زن‌ها است. عیسی هم دوست دارد گل بزند و به تیم کمک کند. برای گل زدن هم زحمت زیادی می‌کشد. در آن صحنه هم دوست داشت گل بزند و روند خود را بهتر کند. این مسئله ممکن است در هر تیمی اتفاق بیفتد و  خیلی مهم نیست که بخواهیم درباره اش زیادی صحبت کنیم. به هر حال  آل کثیر راحت پذیرفت ترابی بزند و او هم آن پنالتی را گل کرد.

وی درباره اینکه آیا بازیکن تاجیکستانی در بازی فردا هم در لیست پرسپولیس حضور دارد، گفت: صفروف از بازی قبل در لیست ما بود و می‌تواند در صورت نیاز وارد زمین شود. البته یکی از بازیکنان تاجیکستانی مصدوم شده، اما صفروف در لیست است و در صورت نیاز از وی استفاده خواهیم کرد.

هیچ پیشنهادی به بیرانوند ندادیم 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه امروز در هتل محل اقامت این تیم با صدری جلسه داشت و اینکه شنیده می‌شود یک بازیکن برزیلی را مدنظر قرار داده است، گفت: نشست داشتیم، اما شما فهمیدید درباره بازیکن برزیلی است (باخنده) این مسائل بیشتر گمانه‌زنی است و طبق فکری که می‌کنند چنین چیز‌هایی می‌نویسند. هیچ گزینه‌ای از طرف باشگاه و هیچ گزینه‌ای از کادرفنی نبوده و تاکنون انجام هم نشده است. ما اکنون چهار هفته تا نیم فصل فاصله داریم. با جام حذفی هفته‌های فشرده‌ای داریم و اکنون تمرکز ما روی بازی‌ها است و در نیم فصل ۲۰ روز فرصت است که بازیکن جذب کنیم. هیچ پیشنهادی هم به بیرانوند ندادیم  و دروازه‌بان اصلی ما لک هست و قرار است قرارداد او را تمدید کنیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: تیمی که چند هفته نتیجه نمی‌گیرد برابر ما با انگیزه و انرژی بیش‌تری بازی می‌کند که جبران کند. بازی راحتی در پیش نداریم و باید بیش‌تر از سپاهان و حتی داربی انرژی بگذاریم. همه بازی‌ها سه امتیاز دارند و باید خیلی تمرکز داشته باشیم و غافلگیر نشویم. این کاری است که باید انجام بدهیم. بازی راحتی در پیش نداریم و همه باید بدانند بازی سختی پیش روی ماست. بیش‌تر گمانه‌زنی مطرح است و فکر می‌کنند وچیزی می‌نویسند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
کیفیت لیگ پایینه
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۰:۱۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
آقای گل محمدی اون چیزی که نا مشخصه تکلیف شما با خودتونه
آخرین اخبار