از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام شد

فراخوان امریه سربازی برای متقاضیان تهرانی

فراخوان ثبت نام از متقاضیان مشمول خدمت سربازی در تهران با هدف تامین نیروی انسانی در سازمان هدفمندسازی یارانه ها منتشر شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به منظور تامین نیروی انسانی توانمند، متخصص، علمی و نخبه مورد نیاز خود و همچنین با توجه به ظرفیت فراهم شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی، تعداد محدودی از متقاضیان مرد جهت گذراندن دوره خدمت سربازی در تهران در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های آمار، حسابداری، فناوری اطلاعات، نفت، اقتصاد، مدیریت، حقوق و عمران را به صورت سه برابر ظرفیت از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ پذیرش می‌کند.

بر این اساس برای درخواست امریه سربازی رعایت شرایط زیر ضروری است:

۱- مدارک مورد نیاز از قبیل رزومه عکس دار، برگه ثبت اطلاعات اولیه در مرکز پلیس+۱۰، برگه اعزام یا برگه سبز اعزام، گواهی فراغت از تحصیل، تصویرکارت ملی پشت و رو، تصویر تمام صفحات شناسنامه، مدارک مربوط به ایثارگری، بسیج، استعداد‌های درخشان، بنیاد نخبگان و معاف از رزمی را به ترتیب ذکر شده در قالب پی دی اف آماده کرده و در قسمت مشخص در پرتال سازمان بارگذاری کنید.

۲- اولویت جذب با نیرو‌های امریه بومی است.

۳- اولویت با فارغ التحصیلان دوره‌های حضوری دانشگاه‌های معتبر و دارای معدل تحصیلی مناسب است.

۴- متقاضیان نباید به هیچ عنوان سابقه خدمت قبلی سربازی در هیچ یک از یگان‌های نظامی و انتظامی داشته باشند.

۵- این فراخوان با هدف اجرای عدالت اجتماعی ایجاد شده است و ثبت نام و ثبت درخواست کاربران هیچگونه تعهدی را در موضوع جذب برای سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ایجاد نمی‌کند.

۶- ارائه کارت واکسیناسیون الکترونیکی کرونا الزامی است.

۷- داوطلبان نباید دارای سابقه غیبت از خدمت سربازی باشند.

۸- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارد.

۹- دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای سازمان جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.

چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت‌های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

علاقمندان جهت تکمیل اطلاعات و ثبت نام تا تاریخ تعیین شده باید به آدرس www.hadafmandi.ir قسمت جذب امریه سربازی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار