ضرورت همراهی اقشار مختلف مردم با نهاد‌های انتظامی و امنیتی کشور

امام جمعه موقت گرگان گفت:خوشبختانه در شعار‌هایی که مردم علیه آشوبگران سردادند پیام‌های تشکر از نیرو‌های نظامی و انتظامی شنیده می‌شد.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار، امام جمعه موقت گرگان در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به ضرورت همراهی اقشار مختلف مردم با مجموعه نهاد‌های انتظامی و امنیتی کشور گفت: در وقایع اخیر کشور عملکرد نیرو‌های انتظامی و نظامی در مدیریت اوضاع مطلوب و قابل تقدیر است و جامعه باید قدردان و سپاسگزار حافظان امنیت باشد.


حجت الاسلام قربانعلی برقرار افزود:خوشبختانه در شعار‌هایی که مردم علیه آشوبگران سردادند پیام‌های تشکر از نیرو‌های نظامی و انتظامی شنیده می‌شد.

 

برقرار افزود: اگر امنیت از دست برود زندگی انسان فلج می‌شود و از اقشار مختلف مردم کشور انتظار داریم که بیش از گذشته در کنار فرزندان خود در نیروی انتظامی و سایر نهاد‌های حافظ نظم باشند و فریب دسیسه دشمن را نخورند.

 

خطیب جمعه گرگان افزود: امروزه دشمنان اطراف مملکت کمین کرده و می‌خواهند بر کشور ما مسلط شوند، اما اگر آن‌ها وارد این مملکت و کشور شوند به هیچ انسانی رحم نمی‌کنند، زیرا آن‌ها در هیچ شرایطی اهل منطق، درک و شعور نیستند.

 

حجت الاسلام برقرار گفت: مدیران کشور آگاه باشند که در حکومت اسلامی، مدیریت و منصب یک امانت است و عملکرد آن‌ها نباید طوری باشد که مصداق خیانت در امانت باشد.

 

برقرار گفت: باید به عنوان یک شیعه و مسلمان در اجرای قواعد و اصول اسلام کوشاتر عمل کنیم و به عنوان یک الگو مطلوب موجب جذب سایران به اسلام شویم.

 

امام جمعه موقت گرگان با تاکید بر رعایت آموزه‌های اخلاقی در جامعه و زندگی شخصی افزود: برخی مسائل مانند دروغ و تهمت در جامعه وجود دارد که باید اصلاح شود، زیرا این امور پسندیده جامعه اسلامی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.