هوانیروز در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است

نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین ال هاشم در دیدار با امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران باتاکید اینکه هوانیروز در زمان جنگ تحمیلی، بالاترین روحیه توسط بالگرد‌ها و هواپیما‌های شکاری به مردم و رزمندگان داده می‌شد، گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا از محبوبیت خاصی در بین مردم برخورداراست.

 

 او با بیان اینکه بعد از جنگ هم هر جا حادثه و بحران یا بلایایی بوجود امد هوانیروز حضور قوی داشت، افزود: هوانیروز در بحث اورژانس هوایی نیز کمک زیادی به مردم عزیزمان داشته و دارد.

 

او ضمن اشاره به نقش ارزشمند هوانیروز در دوران جنگ تحمیلی و شرکت در عملیات‌های مختلف، اظهارداشت: در زمان جنگ مناطقی داشتیم که در فصل زمستان تنها توسط بالگرد‌ها امکان کمک رسانی وجود داشت و هوانیروز در این زمینه هم خوش درخشید.

 

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران هم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر سه ماموریت و تکلیف مهمشامل سامانه‌های دید در شب، سامانه‌های موشکی و نهضت قطعه سازی تاکید دارند، گفت: در تمامی این زمینه هابه بالاترین سطح خودکفایی رسیده ایم که کار واقعا جهادی بود و نزدیک ۷۰۰ قطعه ساخته شد و یک جهش خوبی درجهش بالگرد‌ها داریم که از نورم جهانی بالاتر است.

 

امیر سرتیپ یوسف قربانی افزود: در هوانیروز تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردیم و دنبال ساخت بالگرد ملی هستیمکه از تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا است، همچنین اورژانس هوایی در سطح کشور توسط هوا نیروز انجام میشود و و در پشتیبانی از سایر نیرو‌ها ماموریت خود را انجام می دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.