عملیات مخلوط ریزی تسطیح و زیرسازی محلات حاشیه‌ای خاش در حال اجرا است

شهردار خاش، کیفیت زندگی شهری را مبتنی بر مطالبه‌گری شهروندان دانست و بیان کرد: مطالبه‌گری شهروندان به تصمیمات مدیریت شهری جهت می‌دهد.

شهنوازی گفت: باهدف ارتقای شاخص‌های رضایت‌مندی مردم و کمک به زیبایی و آراستگی شهر آسفالت معابر در هسته مرکزی شهر و محلات حاشیه‌ای از اولویت‌های جدی شهرداری بوده و دراین‌رابطه روند خدمت‌رسانی به شهروندان پرشتاب انجام می‌شود.
 
شهردار خاش تصریح کرد: در راستای پیگیری درخواست‌های شهروندان و بنا به نیازسنجی انجام شده و خدمات‌دهی در محلات کمتر برخوردار عملیات زیر سازی و مخلوط ریزی و تسطیح کوچه‌های سطح شهر در حال انجام است.   
 
وی با بيان اين كه در راستای بهسازی و زیباسازی منظر شهری و همچنین ساماندهی به وضعیت عمرانی شهر بايد تلاش كرد، گفت: عملیات ترمیم و آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر باهدف بهسازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان و وسایط نقلیه همچنان ادامه دارد.
 
شهنوازی ادامه داد: خدمات‌رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت‌های شهرداری خاش برای بهبود چهره عمومی شهر و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان به‌حساب می‌آید و بهسازی و مرمت آسفالت معابر فرعی و کوچه‌های سطح شهر نیز بلافاصله بعد از اتمام معابر اصلی انجام خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: در ادامه عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت معابر هسته مرکزی شهر توسط عمران شهرداری خاش در دستور کار این واحد قرار گرفته است.
 
شهنوازی با بیان اینکه این روند به طور مستمر در مرکز شهر ادامه خواهد داشت، گفت: تمام سعی و تلاش مدیریت شهری افزایش رضایت‌مندی شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار