امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در مرحله اول ثبت نام کرده بودند و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند تا آخر وقت امروز دوشنبه ۲۹ آبان نسبت به انتخاب خودرو اقدام نمایند.

او گفت: در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان قبلی است.

ضیغمی در پاسخ به این سوال که آیا این عرضه تمدید خواهد شد یا خیر؟ گفت: باتوجه به عرضه منظم محصولات به هیچ عنوان مهلت ثبت نام خودرو‌ها تمدید نخواهد شد.

ضیغمی در خصوص تعداد عرضه خودرو‌های وارداتی گفت: تا امروز چیزی بالغ بر ۹ هزار خودرو عرضه شده است.

 در این دور از عرضه خودرو‌های وارداتی هشت محصول شامل هیوندای توسان، النترا و اکسنت (کرمان‌موتور)، تویوتا کرولا ۱۲۰۰ cc (معین‌خودرو ایرانیان) و کیا سونت (کوشاخودرو نگین) دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و همچنین هیوندای کرتا (کرمان‌موتور)، تویوتا کرولا ۱۵۰۰ cc (معین‌خودرو ایرانیان) و دانگ‌فنگ شاین‌مکس (ایران‌خودرو) دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی برای مشتریان عرضه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
سه نسل برای منفعت عده ای محدود و دولتهایی اسراف گر که بلد نیستن بودجه رو از راه درست تامین کنند زندگیشون و آرزوشون به باد رفت نمیشه شما ادعاتون دستورات اسلام باشه ولی راه و روش درآمد مغایرت داشته باشه تولید خودرو در این کشور فقط و فقط با زیان برا ۷۹ میلیون و منفعت برا ۱ میلیون بوده است هر جا عقلانیت باشه با سرعت نور راه درست انتخاب میکنند حق مردم ایرانه مثل تمام کشورها اصلا نه فقط همسایگان ایران خودرو که دوست دارن بخرن و دولت هم دنبال پول راحت با تعرفه ۱۰۰ درصد نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
پوادارا حملههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۱۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
فقط،یک روز فرصت دارید ثبت نام کنید و خودرو را به بیش از دو برابر قیمت جهانی بخرید ! البته اگر بعد پولتان بر باد نرود و مجبور نشوید ده سال در دادگاه دنبال پولتان باشید و بعد از ده سال با پولتان یک دوچرخه بخرید !
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۴:۰۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
قابل توجه نجومی بگیران که امروز هم سقف پرداخت هایشان برداشته شدو می توانندثبت نام کنند و پول دار تر شوند....و تو خود بخوان حدیث مفصل از ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
ثبت نام خودرو های داخلی هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
آقای خاص
۱۲:۲۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
همه چیز تون فرمالیته هست لعنت بهتون که جوانیمون و آرزوهامون را گرفتید ... توی بورس سرمایه مون را گرفتید در دنیای واقعی هم همه آرزوها و جوانیمون را گرفتید خداوند همه تان را لعنت کند که یک اپسیدون به فکر ملت نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
مجید دلبندم
اپسیلون
یک اپسیلون
آخرین اخبار