فرماندار مهران:

تردد در مرز مهران روان است

فرماندار مهران با بیان اینکه در حال حاضر تردد در مرز مهران روان است، گفت: با رایزنی‌های انجام شده تعداد خروجی‌های این مرز به ۲۵ گیت در راستای تردد آسان زوار عتبات عالیات افزایش یافته است.

 علیعباس شفیعی فرماندار مهران بیان اینکه در روز‌های منتهی به عید بزرگ مبعث شاهد افزایش میزان تردد زوار عتبات عالیات از مرز مهران هستیم، اظهار کرد: از ساعت ۲۴ دیشب تا کنون بیش ۱۸ هزار زائر از مرز مهران تردد داشته‌اند.

وی با بیان اینکه صبح امروز با ازدحام جمعیت در مرز مهران، توقف‌های کوتاهی در تردد زوار ایجاد شده بود، افزود: علت توقف و تجمع زائران در مرز آماده نبودن زیرساخت‌های کشور عراق بوده که هم اکنون با رایزنی با طرف عراقی و افزایش گیت‌های خروجی، این مشکل رفع شده است.

شفیعی با بیان اینکه تعداد خروجی‌های مرز مهران در حالت عادی در مرز مهران ۱۰ گیت است، ابراز کرد: در همین راستا نشستی با مسئولان مرزبانی کشور عراق در پایانه مرزی مهران برگزار شد و مقرر شد که ۱۵ گیت دیگر به خروجی‌های مرز مهران برای سهولت در تردد زوار افزوده شود.

فرماندار مهران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۵ گیت خروجی در این مرز در حال خدمات‌رسانی به زوار عتبات عالیات است، گفت: با رایزنی استاندار با وزارت کشور و تمهیدات اندیشیده شده برای افزایش تعداد گیت‌های خروجی، تردد در مرز مهران روان است.

مرز بین المللی مهران در استان ایلام یکی از اصلی‌ترین کانون‌های تردد زوار عتبات عالیات در طول سال است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.