بهره برداری از ۳ طرح خدماتی، ورزشی و آبزی پروری در دهگلان

امروز با حضور استاندار کردستان ۲ طرح پایگاه بین جاده‌ای هلال احمر و زمین چمن مصنوعی شهر بلبان آباد شهرستان دهگلان افتتاح شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در مراسم بهره‌برداری پایگاه بین جاده‌ای هلال احمر اظهار کرد: دهگلان از جمله شهرستان‌های فاقد پایگاه جاده‌ای بود و به دلیل درخواست‌های زیاد مردمی، با راه‌اندازی پایگاه هلال احمر در مسیر فرعی دهگلان به کامیاران موافقت شد.

 پیام جلالی افزود: با توجه به ترافیک بالایی در این مسیر، افتتاح این پایگاه در روند ارائه خدمت به مردم تاثیر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: ساختمان این پایگاه، اهدایی ورثه مرحوم زاهد محمدی است که امکانات آن تجهیز و تا یک ماه آینده آمبولانس آن نیز تامین می‌شود.

امروز همچنین در ادامه سفر استاندار، زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید محمدی بلبان آباد نیز بهره برداری شد.این طرح با هشت میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات آموزش و پرورش و خیرین ایجاد شده است.

بهره برداری از طرح پرورش ماهی در  سد سورال دهگلان

طرح پرورش ماهی در قفس در سد سورال دهگلان واقع در روستای گزگزاره سفلی  از دیگر طرح هایی بود که امروز توسط استاندار کردستان بهره‌برداری شد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در مراسم بهره‌برداری از این طرح گفت: این دومین طرح پرورش ماهی در قفس استان است که ظرفیت تولید سالانه آن ۱۰۰ تن پیش بینی‌ می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه ماهی در تامین امنیت غذایی نقش بسیار مهمی دارد، یادآور شد: در حال حاضر ۱۱ هزار تن تولید ماهی در استان داریم.

اسکندی ادامه داد: در سال جاری ۱۹ طرح پرورش ماهی به بهره برداری رسیده و ۵۰۰ تن به ظرفیت تولید ماهی در استان اضافه شد.

استاندار کردستان در ۱۲۹‌مین سفر شهرستانی با استقبال جمعی از مردم انقلابی و با بصیرت شهرستان دهگلان در گلزار شهدای شهر بلبان آباد حضور یافت و با غبارروبی مزار شهدا و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.