تخت سلیمان تکاب از هنرمندان میزبانی کرد+عکس

پنجمین جشنواره زمستانی مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب برگزار شد.

فرماندار تکاب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه نیمه شعبان، پنجمین جشنواره زمستانی تخت سلیمان با حضور شرکت کنندگانی از شهر‌های مختلف کشور در مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان و در محیطی سر شار از مواهب الهی توأم با شور و نشاط مردمی برگزار شد.

اسماعیل حیدری آزاد گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، تهیه و توزیع آش محلی، خلق آثار خوشنویسی و ساخت آدم برفی و سازه‌های برفی از برنامه‌های این جشنواره یک روزه بود و خوشبختانه این جشنواره مورد اقبال هموطنان عزیز از اقصی نقاط کشور بوده و شور و نشاط اجتماعی خاصی را بوجود آورد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: این جشنواره با همکاری شهرداری تخت سلیمان، فرمانداری تکاب، مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان و ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

 شهردار تخت سلیمان نیز هم در این باره می گوید: تلاش ما بر آن است در سال‌های آتی با مساعدت مسؤلین امر این جشنواره را در سطح استانی و ملی برگزار کنیم.

سید محمد نجیبی گفت: حجم بالای برف در منطقه در این فصل از سال که در سطح استان بی نظیر محسوب می‌شود موجب شده تا این جشنواره در ۵ سال اجرایی خود از شور و نشاط و استقبال خاص مردمی برخوردار شود.

 

تخت سلیمان تکاب از هنرمندان میزبانی کرد

 

تخت سلیمان تکاب از هنرمندان میزبانی کرد

 

تخت سلیمان تکاب از هنرمندان میزبانی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.