دعوت ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های همدان برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی

ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز یازدهم اسفند ماه از هواداران خود خواستند، حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی را امرور را اولویت نخست خود قرار بدهند.

کانال‌های خبری و فضای مجازی نامزد‌های این دوره از انتخابات در پیام‌های مشابه، از طرفداران خود خواستند که حضوری پرشور و باشکوه در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

احزاب، گروه‌های سیاسی و جنبش‌های مردمی نیز هر یک در پیام‌های جداگانه، مردم را به خلق حماسه‌ای باشکوه در انتخابات امروز یازدهم اسفندماه دعوت کردند.

در بیانیه و پیام‌های حزب‌ها و جناح‌های سیاسی به این نکته تاکید شده که به پشتوانه رای آگاهانه و مسئولانه مردم، با انتخاب نمایندگان اصلح، توانمند، مسئولیت پذیر، چابک و شجاع و برخوردار از روحیه انقلابی، جهادی و مردمی، مجلسی کارآمد، متعهد، متخصص، قوی و تاثیرگذار برای حل مشکلات و نارسایی‌های موجود، با نگاه هوشمندانه و بدون انفعال برابر تهدیدات و ترفند‌های دشمنان در تعامل و هم افزایی با دولت، قوه قضاییه و نیرو‌های مسلح مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران قوی و تمدن ساز را قدرتمندتر از گذشته مورد حمایت قرار دهند.

هم اکنون بیش از ۵۰ حزب در سطح استان همدان فعالیت دارند و همواره در طیف‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی رقابت داغ انتخاباتی دارند، اما امروز اولویت آن‌ها حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی اعلام شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از لحظاتی پیش آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار