کناره گیری نادال از مسابقات تنیس ایندین ولز به دلیل مصدومیت

رافائل نادال تنیسور اسپانیایی به دلیل مصدومیت از مسابقات تنیس مسترز ایندین ولز کناره گیری کرد.

دیروز شایعه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت و رافائل نادال قهرمان سه دوره  تنیس مسترز ایندین ولز از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

مرد شماره یک پیشین تنیس جهان با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش نوشت: با کمال تأسف باید از این تورنمنت شگفت‌انگیز در ایندین ولز کناره‌گیری کنم. همه می‌دانند که چقدر اینجا را دوست دارم و علاقه‌مند به بازی در آن هستم. یکی از دلایلی که خیلی زود به اینجا آمدم همین بود که تمرین کنم و خودم را آماده کنم. طی این مدت سخت در تلاش بوده‌ام، اما آماده رقابت در سطح بالا در چنین تورنمنت مهمی نیستم. تصمیم دشواری است، اما نمی‌توانم به خود و هزاران هوادار دروغ بگویم.

دیروز ویدیویی از تمرین نادال در ایندین ولز منتشر شد که به وضوح نشان می‌داد که او قادر به اجرای کامل حرکت سرویس نیست و تلاش می‌کند تا فشار روی عضلات کمر خود را به حداقل برساند.

اسطوره ۳۷ ساله اسپانیایی بعد از مصدومیت در رقابت‌های بریزبن در ماه ژانویه در هیچ تورنمنتی حضور نیافته است و حالا کناره‌گیری از نخستین مسترز فصل می‌تواند حضور او در رقابت‌های فصل خاک را هم تحت تأثیر قرار دهد.

نادال چندی پیش اعلام کرد تصمیمش برای بازنشستگی را در طول مسابقات فصل خاک خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار