آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از شروع عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب از محل چاه جدید الحفر تا محل مخزن ذخیره آب شرب روستای جنجال آباد خبر داد.

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به تاکید این شرکت بر آبرسانی پایدار به مناطق روستایی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب از محل چاه جدید الحفر تا محل مخزن ذخیره آب شرب روستای جنجال آباد به طول تقریبی ۱۰۰۰ متر آغاز شده است.
وی افزود: اجرای این عملیات با استفاده از لوله پلی اتیلن و با تلاش و همت پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج و همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا در حال انجام است.
نعیمی عنوان کرد: تاکنون عملیات حفاری از محل چاه به طول تقریبی ۸۵۰ متر آغاز شده و بارگیری و حمل لوله‌ها جهت اجرای خط انتقال آب شرب به محل پروژه انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: در ادامه عملیات حفاری و لوله گذاری خط انتقال، اعتباری بالغ بر ۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در دستور کار قرار دارد. 
نعیمی در پایان گفت: با اجرای عملیات آبرسانی و حفر چاه آب شرب و اجرای خط انتقال و در ادامه واگذاری انشعاب آب، مردم این روستا از نعمت آب پایدار بهره‌مند خواهند شد.
روستای جنجال آباد شامل ۳۰ خانوار از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج است و تاکنون تحت پوشش خدمات رسانی امور آب و فاضلاب نبوده است.
لازم به ذکر است، این شرکت در سنوات گذشته نسبت به احداث یک باب مخزن ۶۰ مترمکعبی، بهسازی یک دهنه چشمه، اجرای یک کیلومتر خط انتقال و دوکیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر نه میلیارد ریال اقدام نموده است.

برچسب ها: آبرسانی ، خط انتقال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.