پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر بافق

در دیدار نوروزی مدیرکل صدا و سیمای استان یزد، مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر بافق مطرح و بررسی شد.  

در دیدار نوروزی مدیرکل صدا و سیمای استان یزد و هیئت همراه با امام جمعه بافق و عوامل دفتر خبر شهرستان، مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر بافق مطرح و بررسی شد. 

کریمی مدیرکل صداوسیمای استان یزد در این دیدار نوروزی گفت: به علت وجود نیرو‌های انسانی متعهد و متخصصی در صدا و سیما داریم، موفق هستیم و رشد مخاطب داشتیم. 

او افزود: یکی از بهترین مکان‌هایی که پرورش نیرو دارد و فعال است، دفتر خبر بافق است و بافق یک شهرستان متفاوت در زمینه کارکرد خبری و تولید اخبار، پوشش‌های زنده و... است. 

کریمی بیان کرد: ارتباط خوب مردم، صنایع، مسئولین و رسانه، موجب این بهره وری شده است. 

او با اشاره به مطالبات مطرح شده گفت: بخشی از تأمین تجهیزات را باید در خود شهرستان پیگیری کنیم، چون بودجه سازمان مشخص و محدود است. 

مدیرکل صدا و سیمای استان یزد گفت: ما باید از ظرفیت شهرستان برای معرفی شهرستان استفاده کنیم تا آداب و رسوم و فرهنگ و رویداد‌های آن شهرستان را بشناسانیم. 

او ادامه داد: در صداوسیمای استان سالیانه می‌توانیم ۱۰ ساعت طرح طبقه ب، مثل مستند و انیمیشن داشته باشیم که این تولیدات را باید در قالب طرح ارائه دهید تا از آن حمایت و بودجه لازم داده شود. 

کریمی بیان داشت: در مورد کارت خبرنگاری، محدویت‌های حقوقی داریم، اما در عین حال پیگیری انجام می‌شود تا یک کارت خبرنگاری به نوعی دیگر صادر شود.

او افزود: دوره‌های آموزشی را می‌شود با همکاری باشگاه خبرنگاران جوان استان، برگزار کنید. 

مدیرکل صدا و سیمای استان یزد گفت: هفته‌ای یکبار استودیوی رادیو در اختیار عوامل رادیوی بافق قرار بگیرد و دوره‌های آموزشی هم برگزار شود. 

او افزود: باتوجه به اینکه امکانات و تجهیزات رادیو در شهرستان وجود ندارد یک باکس ۲۰ دقیقه‌ای در مرکز برای شما در نظر گرفته خواهد شد. 

سلطانی معاون خبر صداوسیمای استان یزد گفت: برای اولین بار ۹۲ باکس خبری در یک شهرستان تهیه تولید شد که جای تقدیر و تشکر دارد. 

او افزود: امیدواریم همین روند و شور و نشاط جوانه‌های بافقی ادامه پیدا کند و در سال آینده این بخش خبری با کیفیت بهتر و بالاتری به مخاطبین ارائه شود. 

سلطانی بیان کرد: در سال جدید با انگیزه بیشتر و با بازآرایی به شیوه بهتر، به سوی رشد و پویایی، عوامل باکس خبری جوانه‌ها، فعالیت خود را ادامه دهند. 

او گفت: در سایر شهرستان‌ها هم خبرنگارانی هستند که با این مجموعه همکاری می‌کنند و ما تلاش می‌کنیم این همکاری و ارتباطات با این مجموعه، بهتر و بیشتر شود. 

معاون خبر استان یزد تصریح کرد: در حوزه انتخابات بیشترین تولید خبر را در بافق داشتیم که جای تقدیر دارد و رتبه اول تولید خبر و گزارش در حوزه انتخابات، به دفتر خبری بافق تعلق گرفت. 

او خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مشارکت بالای مردم در شهرستان بافق، شور آفرینی‌ای بوده است که عوامل رسانه‌ای این شهرستان انجام داده‌اند. 

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق نیز گفت: شرط جهش تولید، مشارکت پرشور است که صداوسیما نقش مهمی در شکل دهی مشارکت مردم دارد. 

او افزود: اگر مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر رفع شود، شاهد پویاتر شدن فعالیت آنها هستیم. 

حسینی بیان کرد: در مدت حضورم در شهرستان فعالیت و دغدغه مندی و تلاش شبانه‌روزی عوامل دفتر خبر را، آن هم بدون چشم داشت، شاهد بودم. 

او گفت: اگر امکان دارد تمام برنامه‌هایی که قرار است در سطح شهرستان برگزار شود، پوشش خبری و تولیدی آن به عوامل دفتر خبر بافق داده شود. 

امام جمعه بافق افزود: معادن و شرکت‌های اطراف شهرستان، پخش کار‌های خبری و تولیدیشان در صداوسیما، منوط به تولید در دفتر خبر بافق باشد. 

او تأکید کرد: عوامل دفتر خبر پتانسیل و توانمندی بسیار بالایی دارند و می‌توانند کار‌های بسیار قوی‌ای تولید کنند و چرا معادن و صنایع ما باید کار‌های تولیدیشان را به تیم‌های خارج از استان بسپارند؟! 

حسینی گفت: این دوستان هیچ درآمدی ندارند و باید برای آن رایزنی کرد تا یا جذب صداوسیما یا در شرکت‌ها و کارخانه‌ها جذب و برای آنها اشتغالزایی صورت بگیرد. 

او خاطرنشان کرد: صداوسیما مطالبه و نامه نگاری‌های لازم را برای تقویت عوامل دفتر خبر انجام دهد و بنده هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهم.

برچسب ها: دفتر خبر بافق ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار