پیام تسلیت رئیس جمهور به رئیس دفتر سیاسی حماس/ صهیونیست‌ها به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیستند

رئیسی با صدور پیامی خطاب به اسماعیل هنیه شهادت تعدادی از اعضای خانواده وی در جریان حمله رژیم صهیونیستی به خودروی ایشان را تسلیت گفت.

رئیسی با صدور پیامی شهادت تعدادی از اعضای خانواده اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان حمله رژیم صهیونیستی به خودروی ایشان را تسلیت گفت که متن پیام رئیس جمهور بدین شرح است:

برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه
رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی - حماس
سلام‌علیکم بما صبرتم

اقدام جنون آمیز رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به اردوگاه الشاطی که منجر به شهادت سه تن از فرزندان گرانقدر جنابعالی به همراه سه فرزند دلبند و بی گناه آنان شد، عمیقا موجب تاثر خاطر اینجانب و احاد ملت ایران شد. 

بی شک این جنایت خوی وحشیگری و کودک کشی این رژیم را عیان‌تر کرد و نشان داد برای نجات از باتلاق فروپاشی و پوشاندن عجز و درماندگی و ناکامی در رویارویی با جبهه مقاومت، در جنایت علیه بشریت به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیست. 

متاسفانه در مقابل چنین جنایات بی سابقه در تاریخ، مدعیان حقوق بشر نه تنها نظاره گر هستند بلکه با سکوت و حمایت‌های ناجوانمردانه خود، زمینه را برای تکرار اینگونه جنایات فراهم می‌کنند و قطعا شریک جرم این رژیم منفور هستند.

اینجانب با کمال تاسف، این مصیبت را به جنابعالی، خانواده محترم و مجاهدان جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال در این روز عزیز، برای این شهیدان علو درجات و برای شما سلامتی و ثبات قدم در مسیر نورانی مقاومت و دفاع از آرمان والای ملت مظلوم فلسطین را مسالت دارم.

 سید ابراهیم رئیسی
 رئیس جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۰۹:۵۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
۰۹:۳۶۲۳ فروردين ۱۴۰۳
پیام تسلیت امیرعبداللهیان به اسماعیل هنیه در پی شهادت فرزندانش/ ولی متأسفانه در مورد جزئیات حمله تروریستی به ۲ خودروی انتظامی در محور سوران ـ مهرستان | شهادت ۶ مامور پلیس + عکس سکوت کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
این بابا درس خونده و مدرک دکترا داره چرا دکتر صداش نمیزنن اینجوری حقش خورده شده و بهش ظلم شده
تازه خبرگانی هم شده و درجه اش هزار پله از دکترا رفته بالاتر
Iran (Islamic Republic of)
چریک گمنام
۰۱:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
لعنت به صهیونیستها.مرگ بر آمریکا و انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
گروهک تروریستی جیش الظلم و حامیانش به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.
۲۱:۰۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
استفاده از اسلحه M۴ آمریکایی در حمله به بلوچستان برخی عوامل حادثه تروریستی چابهار و راسک ایرانی نبوده‌ و همگی از اتباع خارجی و کاملاً آموزش دیده بوده‌اند و برنامه‌ریزی عملیات توسط سرویس‌های خارجی صورت گرفته است. برخی عوامل حادثه تروریستی چابهار و راسک ایرانی نبوده‌ و همگی از اتباع خارجی و کاملاً آموزش دیده بوده‌اند و برنامه‌ریزی عملیات توسط سرویس‌های خارجی صورت گرفته است. تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای از جمله دوربین پیشرفته دید در شب، جلیقه ضدگلوله که زیر آن کمربند انتحاری جاسازی شده بوده، ماسک ضدشیمیایی، بیسیم‌های حرفه‌ای دارای ارتباط مداوم شبکه‌ای، نارنجک‌انداز ۳۰ میلیمتری نصب شده روی اسلحه، مواد انفجاری C۴، بسته جیره غذایی چند روزه، اسلحه M۴ آمریکایی و نردبان‌های بسیار سبک تاشو جهت ورود به اماکن در این عملیات توسط تروریست‌ها بکارگیری شده است.
گروهک تروریستی جیش الظلم و حامیانش به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
ارتش باید فوری و سریع از انتقام گروهک تروریستی جیش الظلم جنایتکار بگیرد.
سپاه باید فوری و سریع از انتقام گروهک تروریستی جیش الظلم جنایتکار بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
حمله موشکی و پهپادی یمن به کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
۴ کشتی آمریکایی و صهیونیستی هدف نیروهای مسلح یمن قرار گرفتند
آخرین اخبار