استاندار:

سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان، ثروتمند و به فضل الهی در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نسبت به رشد و پیشرفت آن حساس شده چراکه این پیشرفت و تحول به سرعت در حال اتفاق افتادن است.

  محمد کرمی   در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام در کل دنیا به عهده آنها قرار داده، اکنون ما برای پیاده کردن این میدان آمده ایم که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکنون این موضوع را به خوبی رهبری کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز ملت ایران وصل به خداوند است و هرکسی که به خداوند وصل باشد از هیچ قدرتی واهمه ندارد به طوریکه رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب و اراده ملت ایران با هم می‌شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است.

کرمی ادامه داد: ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسوولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم.

برچسب ها: استانداری ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.