فرماندار آوج:

سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد

فرماندار شهرستان آوج گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام عملیات وعده صادق به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شده است.

وحید زرگر فرماندار آوج در نخستین نشست شورای اداری شهرستان آوج در سال جدید گفت: سپاه پاسداران نهادی است که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز سپاه به یک سرمایه ملی برای ایران و جهان اسلام تبدیل شده و شادی و احساس غرور ایرانیان و مسلمانان سایر نقاط جهان از عملیات غرورآفرین و مقتدرانه "وعده صادق" نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد.

زرگر با بیان اینکه زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آن‌ها در تحقق شعار سال ضروری است، ادامه داد: دستگا‌های اجرایی باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کرده و زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آنها در امر تولید را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام شناسایی طرح‌های قابل پیشرفت از مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری است که با استفاده از جذب اعتبار یا استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند مولدسازی و ارزش‌آفرینی می‌توان آنها را به مرحله بهره‌برداری رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.