بازدید از اداره اتباع استان گلستان

معاون سازمان ملی مهاجرت از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گلستان بازدید کرد.

معاون سازمان ملی مهاجرت در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گلستان حاضر و درباره ساماندهی اتباع از جمله طرح سپرده گذاری اتباع به گفتگو پرداخت.

در این بازدید که امروز پنج شنبه ۱۳ ثور انجام شد دودانگه در دیدار با مدیر کل و مسئولین قسمت های مختلف اداره کل امور اتباع استان گلستان ضمن تقدیر از تلاشهای استاندار محترم گلستان در اجرای موفق طرح سرمایه گذاری اتباع به تشریح سیاست های سازمان ملی مهاجرت پرداخت.

 در این دیدار موضوعاتی از قبیل طرح سرمایه گذاری ، اشتغال ، دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز، صدور و توزیع کارت هوشمند، کارت بانکی اتباع و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل اتباع خارجی گلستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه ساماندهی اتباع مجاز و غیرمجاز در استان ارائه نموده و اذعان داشت: برابر برنامه های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت تمامی تلاش ما بر اجرای قوانین و دستورالعمل ها با استفاده از تمامی ظرفیت این اداره کل می‌باشد. 

درادامه از اردوگاه مراقبتی گرگان بازدید به عمل آمد. در بازدید از اردوگاه نیز علاوه بر تاکید بر بازگشت موثر و با احترام اتباع خارجی غیر مجاز نیازها و تجهیزات لازم جهت تداوم روند موجود اعلام گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.