در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا + فیلم

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.

 

سردار محمدجواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای مشمولینی که قبل از ورود به خدمت سربازی با استفاده از وقت خود مهارتی را کسب و گواهی دریافت کردند مشوق‌هایی را برای این افراد پیش بینی کردیم.

وی با بیان اینکه ۹ مشوق برای سربازان ماهر پیش‌بینی شده است گفت: این مشوق‌ها شامل کسری خدمت یک‌ماهه، مرخصی تشویقی، انتخاب محل خدمت و دیگر موارد برای این موضوع است.

سردار زاده کمند افزود: این مشمولین به چهار دسته تقسیم می‌شوند نظیر افرادی که مهارت تخصصی ۸۰ ساعت بالا را کسب می‌کنند، گروه بعدی افرادی که فارغ التحصیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هستند، گروه بعدی فارغ التحصیلان پزشکی و پیراپزشکی هستند و گروه آخر سایر فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشور هستند که یک بسته مهارت آموزی تخصصی برای آن‌ها تعریف شده است.

وی گفت: مشمولین با طی کردن بسته‌های مهارتی مشخص شده به تناسب امتیازی که کسب می‌کنند می‌توانند از مشوق‌ها بهره‌مند شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سامانه مربوط به این موضوع آماده است و از ۱۵ اردیبهشت‌ماه افرادی که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند و واحد شرایط هستند می‌توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی‌های لازم چنانچه گواهی از سوی سازمان صادر شده تایید شد به تناسب امتیاز کسب شده از مشوق‌ها بهره‌مند خواهند شد.

برچسب ها: مهارت ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
16 اردیبهشت ساعت ۱۸:۴۰ هنوز سامانه ای راه نیوفتاده
با سخا تماس میگیریم میگه به ما ربطی نداره
با نظام وظیفه تماس میگیریم میگه به ما ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
مجید ناصری
۱۵:۴۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
15 اردیبهشت ساعت 15:30 بعد از تماس با پشتیبانی سخا گفتند هیچ ابلاغیه ای براشون ارسال نشده
یعنی بازم اجرا نمیشه الکی چرا وعده و تاریخ میدین اخه
Iran (Islamic Republic of)
مجید ناصری
۱۱:۴۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
امروز 15 اردیبهشت ساعت 12 ظهر
هنوز هیچی در سایت سخا نیومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
لطفا به کیفیت گواهینامه های فنی صادره توجه بیشتری شود، نتیجه اش بر روی آینده این سرزمین تاثیر خواهد داشت.
به عمق و زوایای مختلف و نحوه خیانت به این سرزمین بیشتر تفکر شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
همچین گیر دادین به مهارت انگار که کار ریخته به خدا بهترین صنعت کارهای کشور بیکارند.کشورو کردین افغانستان هر جا میری برای کار پره افغانیها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پسرمن سرباز فوق لیسانس مهندسی داره مسلط به کامپیوتر و برنامه نویسی و....ولی گواهینامه ندارد بلکه در ضمن تحصیل باتوجه به رشته تحصیلی هوافض آموخته است .چرا به امثال فرزند من این یک ماه تعلق نمیگیرد .؟ازامثال فرزند من هم امتحان مهارت بگیرید و یکماه تشویقی را بدهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پس ما چی میشیم که چند ماه قبل تموم کردیم ۴ تا مدرک مهارتی هم گرفتم ولی وام سربازی نمیدید و سامانه همچنان بسته است برای ثبت نام وام سامانه باز نمیشه اونوخت که چند ماه قبل ۲۴ ماه خدمت بود خدمت کردیم از شانس ما تموم کردیم شد ۲۱ ماه الان ۱۴ میشه خب پس حداقل وام ما رو بدید نکنه میخوایید مارو حذف کنید و به ۱۴ ماه خدمتی ها وام بدید
آخرین اخبار