تجلیل از معلمین روستای فتح آباد بخش یزدان آباد

بخشدار و فرمانده حوزه مقاومت بخش یزدان آباد از معلمین دبستان و دبیرستان روستای فتح آباد تجلیل کردند.

طی مراسمی اکبر ایزدی بخشدار و سروان سعیدی فرمانده حوزه مقاومت بخش یزدان آباد و فرماندهان پایگاه برادران و خواهران و شورای اسلامی روستای فتح آباد از معلمین دبستان و دبیرستان روستای فتح آباد تجلیل کردند.

اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد در آیین تجلیل از معلمین این روستا ضمن تبریک این روز گفت: جا دارد که در این روز بزرگ از معلم راستین و دلسوز استاد شهید مرتضی مطهری یاد کنیم و بر روان پاک و روح بزرگش درود فرستیم که به مناسبت این بزرگ مرد فرزانه است که امروز را روز معلم نامیده اند روحش شاد و یادش گرامی باد.

وی گفت: اگر زحمات و آموخته‌ها و اندرز‌های معلمین نبود من امروز نمی‌توانستم در این جایگاه قرار بگیرم و ایستادن در این جایگاه برای من افتخار بسیار بزرگی است که این را مدیون معلمانی بزرگ، چون شما هستم.

سروان پاسدار سعیدی فرمانده حوزه مقاومت یزدان آباد ضمن تبریک هفته معلم گفت: براستی نقش معلم در نظام آفرینش چیست. معلم با کدام عرصه و با کدام حوزه کار دارد. چرا جنس فعالیت‌های معلم با کار انبیاء یکسان است و همان وظیفه‌ای را انجام می‌دهند که انبیاء انجام دادند.

 وی افزود: علت آن در یک چیز است و آن تجلی هادی بودن خدا در این دو گروه است. چرا که هم نبی و هم معلم هر دو به دنبال روشنگری، تاباندن نور به عرصه‌های تاریک، تنبه و آگاهی بخشی هستند و همین باعث شناخت بیشتر انسان‌ها و هدایت آنها به سمت خدای متعال می‌گردد.

در پایان از تمامی معلمین روستای فتح آباد یزدان آباد تجلیل شد.

برچسب ها: تجلیل ، هفته معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار