حریق محموله دارویی تاریخ گذشته در جوزجان

ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت جوزجان از حریق یک محموله بزرگ دارو های حیوانی تاریخ گذشته خبر داد.

ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت جوزجان اعلام کرد یک محموله بزرگ دارو های حیوانی تاریخ گذشته و بی کیفیت را از جمع آوری نموده است. 

سمیع الله حکیمی، آمر خدمات مالداری و صحت حیوانی ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت جوزجان گفت: طی فعالیت نظارتی بر دارو خانه های حیوانی در شهر شبرغان و ولسوالی های ولایت جوزجان توانستیم حدود 223 نوع داروی تاریخ گذشته و بی کیفیت را جمع آوری و حریق کنیم.

وی افزود: «دارو های حیوانی تاریخ گذشته و بی کیفیت با حضور داشت هیات موظف به آتش کشیده شده است و اجازه نمی دهیم افراد سودجو حتی دارو های حیوانی تاریخ گذشته و بی کیفیت را بر بالا مردم به فروش برسانند».

حکیمی اظهارداشت که روند نظارت بر دارو خانه های حیوانی و جمع آوری ادویه های تاریخ گذشته و بی کیفیت در سطح ولایت جوزجان ادامه خواهد داشت و ما بر ارائه خدمات خوب برای مردم متعهد هستیم.

در همین حال، باشندگان ولایت جوزجان از اقدامات حکومت در راستای جمع آوری دارو های حیوانی تاریخ گذشته و بی کیفیت استقبال نمودند و گفتند: نظارت حکومت بر فروش دارو های انسانی و حیوانی لازم است و ما خواهان توجه جدی مسئولین در این راستا هستیم.

گفتنی است که در سال گذشته نیز یک محموله بزرگ دارو های حیوانی تاریخ گذشته و بی کیفیت در ولایت جوزجان بعد از جمع آوری به آتش کشیده شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار