مصرف ۶۱ درصد نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل و نقل

روزانه ۸۷۶ هزارلیتر نفتگاز در بخش حمل و نقل استان کردستان توزیع می شود که ۶۱ مصرف نفتگاز استان را شامل می شود.

جهانبخش نوکانی در دیدار با فرماندارشهرستان مریوان اظهار کرد: سال گذشته ۳۲۰ میلیون لیتر نفتگاز در جایگاه‌های عرضه منطقه عرضه شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۲ درصدی همراه بوده است.

وی اضافه کرد: روزانه ۸۷۶ هزار لیتر نفتگاز در بخش حمل و نقل استان توزیع می‌شود که ۶۱ درصد از حجم مصرفی نفتگاز استان را شامل می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان ‏از فعالیت ۵۱ باب جایگاه عرضه نفتگاز در سطح استان خبر داد و بیان کرد: اکنون نیز هیچ گونه کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد.

مصرف ۶۱ درصد نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل و نقل

وی با اشاره به اجرای موفق طرح باک در در پایانه مرزی باشماق مریوان گفت: ابن اقدام  با نتایج مثبتی در زمینه جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فراورده‌های نفتی، صرفه جویی در مصرف سوخت، جمع‌آوری دلالان ‏سوخت، تسهیل و تسریع در امور کنترل کامیون‌های ترانزیتی و بحث صادارات، درآمدزایی دولت و.. داشته است. 

نوکانی در خصوص کارت‌های اضطراری درجایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی گفت: تمامی کارت‌های اضطراری مجاری عرضه سوخت جمع آوری نخواهند شد و ‏کارت سوخت جهت شرایط اضطراری، ‏موجود است. 

 فرماندار شهرستان مریوان نیز با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت این شرکت، درخصوص تامین و توزیع سوخت روستا‌های این ناحیه و سوخت بخش کشاورزی، تامین و توزیع سوخت در سطح مجاری عرضه و همچنین مباحث مربوط به روان سازی و چگونگی فعالیت بازرسین اعزامی از منطقه بویژه در پایانه مرزی باشماق، تشکر و قدردانی کرد.

در حال حاضر ۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۳ جایگاه سی ان جی در شهرستان مریوان فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.