۳ کشته و ۵ مجروح حاصل تصادفات رانندگی درفارس

رئیس پلیس راه شمالی فارس از واژگونی زانتیا و سواری پژو پارس با ۳ کشته و ۵ مجروح در جاده های استان خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: مأموران پلیس‌راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک حادثه رانندگی در محور مواصلاتی "دشت ارژن شیراز" مطلع و بلافاصله به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند سواری زانتیا با ۴ سرنشین در حال حرکت بوده که از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه یک نفر فوت و ۳ سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند، تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را، تجاوز از سرعت مطمئنه از سوی راننده تشخیص داده‌اند.

واژگونی پژو با ۲ کشته و ۲ مجروح 

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: واژگونی سواری پژو پارس در محور مواصلاتی "داراب-شیراز"، ۲ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: مأموران پلیس‌راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک حادثه رانندگی در محور مواصلاتی "داراب-شیراز" مطلع و بلافاصله به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او ادامه داد: مأموران پس از بررسی صحنه متوجه شدند سواری پژو با ۴ سرنشین در حال حرکت بوده که از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر فوت و ۲ سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند، تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را، عدم توجه به جلو از سوی راننده تشخیص داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار