کسب رتبه اول و دوم کشوری جشنواره کارینو

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول و دوم جشنواره کشوری کارینو توسط کانون‌های فرهنگی تربیتی المهدی زرند و فجر نور خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول و دوم جشنواره کشوری کارینو (کاری نو در کانون‌های فرهنگی تربیتی) توسط کانون‌های فرهنگی تربیتی المهدی زرند و فجر نور آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان از بین هزار و ۱۸۲ کانون فرهنگی تربیتی خبر داد.

 رضا رضایی گفت: کانون‌های فرهنگی تربیتی المهدی زرند و فجر نور آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان از بین هزار و ۱۸۲ کانون و هزار و ۳۸۰ اثر فرهنگی موفق به کسب رتبه اول و دوم کشوری شدند.

وی گفت: جشنواره کشوری کارینو جشنواره ایده‌های تحولی، تجربیات برتر، ابتکارات خلاقانه، کار ویژه‌های کانونی چشم اندازه، ارائه محتوا و گفتمان مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

رضایی شناسایی کانون‌های فرهنگی تربیتی برتر و ارائه طرح‌های فرهنگی برای فعال شدن این کانون‌ها را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.

وی افزود:در آیین اختتامیه جشنواره کارینو تندیس این جشنواره به آقایان مرتضی ایزدی (مدیر کانون المهدی زرند) و ایوب توکلی (مدیر کانون فجر نور ناحیه یک کرمان) به همراه لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش اهدا شد.

گفتنی است: در این جشنواره مدال افتخار اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی کشور به احسان بهمنیان رئیس اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان تقدیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار