ثبت بیش از ۲۱ هزار ولادت در استان همدان

 مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: پارسال ۲۱ هزار و ۶۰۶ واقعه ولادت در این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۱.۸ درصد کاهش داشت.

بابک بختیاری گفت: به طور متوسط در سال گذشته ماهانه هزار و ۸۰۱ نوزاد، در هر شبانه روز ۵۹ نوزاد و هر ساعت ۲ نوزاد در استان همدان به دنیا آمدند.

او گفت: نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت در سال گذشته برابر با ۱۱۱ است یعنی به ازای تولد هر ۱۰۰ دختر ۱۱۱ پسر به دنیا آمده است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: ۳۹۵ مورد ۲ قلوزایی، ۱۶ مورد سه قلو زایی در استان طی سال گذشته ثبت شده است.

بختیاری گفت: در این مدت نام‌های «آیهان، امیر علی، شاهان، علی محمد و حسین» در گروه پسران و «ماهلین، رستا، فاطمه، پناه و نورا» در گروه دختران بیشترین فراوانی ثبت اسم در استان را به خود اختصاص دادند.

او گفت: ولادت ثبت شده در فروردین سال گذشته هزار و ۹۲۷ مورد و در فروردین سالجاری تعداد هزار و ۷۳۵ مورد بوده که حدود ۱۰ کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: آمار ازدواج ثبت شده در فروردین سال گذشته ۷۵۹ مورد و در فروردین سالجاری تعداد ۸۸۵ مورد ثبت شده که ۱۶.۶ درصد افزایش داشته است.

بختیاری گفت: آمار طلاق ثبت شده در فروردین سال گذشته ۲۶۱ مورد و در فروردین سالجاری تعداد ۲۱۰ مورد ثبت شده که ۱۹.۵ درصد کاهش داشته است.

او گفت: آمار وفات استان همدان در فروردین سال گذشته ۹۸۸ مورد و فروردین سالجاری ۹۲۵ مورد ثبت شده که ۶.۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

برچسب ها: ثبت احوال ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.