۲ زخمی درپی شلیک ۷۵ راکت به سرزمین‌های اشغالی

مقامات صهیونیست از شلیک ۷۵ راکت از جنوب لبنان به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

نیرو‌های مقاومت در لبنان به خوبی توانسته اند بیش از یک سوم قوای ارتش رژیم صهیونیستی را در جبهه‌های شمال درگیر کرده و مانع از تمرکز تمامی نیرو‌های نظامی این رژیم برای نسل کشی فلسطینیان در غزه شوند. تبادل آتش میان دو طرف به طور دائمی از هفتم اکتبر برقرار بوده و حزب الله به طور موثر توانسته مواضع صهیونیست‌ها را هدف قرار دهد. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با صدور بیانیه‌ای از شلیک ده‌ها راکت حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. 

در این بیانیه آمده است: نزدیک به ۷۵ راکت از لبنان به سمت اسراییل شلیک شد که شمار زیادی از آنها توسط سامانه‌های پدافندی رهگیری و منهدم شد. 

نشریه تایمز آو اسراییل به نقل از یک مقام آگاه در این باره نوشت: طی این حمله ۲ صهیونیست زخمی شده و به مراکز درمانی انتقال داده شدند. این مجروحان در شرایط مساعدی به سر می‌برند و اکنون در حال دریافت خدمات درمانی در بیمارستانی در شهر صفاد در شمال سرزمین‌های اشغالی هستند. 

این حمله راکتی پس از آن انجام می‌شود که رژیم صهیونیستی اوایل امروز اقدام به انجام عملیات هوایی در عمق خاک لبنان کرد که طی آن ۳ نفر از جمله یک نیروی حزب الله به شهادت رسیدند. 

اکنون صد‌ها هزار صهیونیست ساکن مناطق هم مرز لبنان به دلیل ترس از انتقام حزب الله ماه هاست که مجبور به تخلیه خانه‌های خود شده اند. با این حال، مقامات صهیونیست می‌گویند تصمیم به بازگرداندن این افراد به خانه‌های خود به هر قیمتی دارند.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار