اقدام جهادی بسیج علمی فارس در راه‌اندازی مجتمع علم و فناوری اسوه

رئیس حوزه علوم، تحقیقات و فناوری وزارت دفاع حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مردمی کردن اقتصاد را راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست.

محمد قربانی پس از بازدید از مجتمع علم و فناوری اسوه فارس در شیراز گفت: یکی از رویکرد‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های دانش محور و به تعبیر رهبری، دانش بنیان شدن اقتصاد کشور است و رویکرد دوم نیز مردمی کردن اقتصاد است.

او با بیان اینکه فضا‌هایی نظیر مجتمع علم و فناوری اسوه فارس هر دو رویکرد را دنبال می‌کند، تصریح کرد: در بازدیدی که از این مجتمع داشتیم، تیم‌هایی با رویکرد علم و فناوری مستقر بودند و محصولات خود را توسعه دادند و همچنین تیم‌هایی که از درون بدنه نخبگانی مردم رشد کرده‌اند.

مجری طرح جهاد علمی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: راه‌اندازی مجتمع علم و فناوری اسوه فارس توسط بسیج علمی فارس اقدامی جهادی و منحصربه‌فردی است که مجموعه و تیم‌های مستقر در آن در سطح بالایی قرار دارند که شاید کمتر نمونه آن را در کشور داشته باشیم.

او در پایان گفت: انتظار است مجموعه‌های مختلف توجه ویژه‌ای به این مجتمع و تیم‌های آن داشته و بتوانیم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر آن باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار