شمار تلفات امروز ارتش رژیم اسرائیل در «رفح» به ۲۰ کشته رسید

گروه مقاومت عزالدین القسام خبر داد که در جریان یک کمین، پنج نظامی اسرائیلی را به هلاکت رسانده است.

گروه مقاومت عزالدین القسام، (شاخه نظامی حماس) امروز شنبه از یک کمین علیه نظامیان اسرائیلی در اطراف مسجد «التابعین» واقع در شهر رفح (جنوب نوار غزه) خبر داد.

رزمندگان القسام موفق شدند یک گروه از نظامیان صهیونیست را به دنبال خود بکشند و یک بمب ضد نفر در میان آنان منفجر کنند. در جریان این کمین، پنج نظامی اسرائیلی کشته و چندین نفر دیگر هم زخمی شدند.

شاخه نظامی حماس، صبح امروز هم خبر داد که یک گروه از نظامیان اسرائیلی در یک خانه در محله «التنور» در شرق شهر رفح در جنوب غزه مخفی شده بودند که نیرو‌های مقاومت آنها را غافلگیر کردند.

القسام خبر داد که نیرو‌های مقاومت با استفاده از بمب ضدنفر «رعدیه» خانه مذکور را منفجر کردند و بلافاصله برای از پا درآوردن نظامیان باقیمانده وارد خانه شدند و با مسلسل‌های سبک و بمب‌های دستی به آنها حمله کردند.

شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در این عملیات، ۱۵ نظامی اسرائیلی از پا درآمده‌اند. ارتش اسرائیل تا لحظه انتشار این گزارش بیانیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده است.

این عملیات در حالی انجام شده است که رسانه‌های اسرائیلی، شامگاه چهارشنبه هفته گذشته نیز از کشته شدن دست‌کم ۵ نظامی اسرائیلی در عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه خبر داده بودند.

منابع اسرائیلی گزارش داده بودند که در این عملیات همچنین بیش از ۱۰ نظامی اسرائیلی مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده بود. این عملیات در حالی انجام شد که رسانه‌های اسرائیلی خبر داده بودند نیرو‌های نظامی حماس خود را در شمال غزه بازسازی کرده‌اند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
آخ جونمی جون.
Iran (Islamic Republic of)
امیر 114
۲۱:۱۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدایا شکرت
آخرین اخبار