واگذاری ۴۳ هزار و ۹۳۲ فقره انشعاب جدید برق در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از واگذاری ۴۳ هزار و ۹۳۲ فقره انشعاب جدید برق به متقاضیان در استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از واگذاری ۴۳ هزار و ۹۳۲ فقره انشعاب جدید برق به متقاضیان در استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: از این تعداد، ۲۷ هزار و ۱۸۶ فقره انشعاب خانگی، ۷ هزار و ۸۱۲ فقره انشعاب سایرمصارف، ۲ هزار و ۱۴۳ فقره انشعاب عمومی، ۱۱۸ فقره انشعاب صنعتی و ۶ هزار و ۶۷۳ فقره انشعاب کشاورزی بوده است.

او با اشاره به افزایش ۵ درصدی واگذاری انشعاب در مقایسه با سال ۱۴۰۱، افزود: همچنین در این سال ۵ هزار و ۹۹۳ فقره انشعاب افزایش آمپراژ انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه فروش انشعاب جدید در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۹۶۹ میلیارد ریال و فروش انشعاب تبدیلی مبلغ ۱۸۵ میلیارد ریال بوده است، گفت: در حال حاضر ۶۱.۵ درصد از کنتور‌های برق مشترکین این شرکت به صورت مکانیزه قرائت می‌گردد.

حسینی کارنامی قرائت مکانیزه کنتور‌ها را شامل قرائت کنتور‌های دیجیتالی با پروب و قرائت کنتور‌های آنالوگ از طریق پردازشگر تصویری عنوان کرد و افزود: از مزایای این روش می‌توان به کاهش هزینه‌های قرائت، افزایش دقت قرائت، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و زمان و به روزرسانی اطلاعات مشترکین اشاره کرد.

او همچنین با اشاره به پیشرو بودن توزیع برق مازندران در زمینه "خرید مودم از طریق سیستم ساتپ" در سال ۱۴۰۲، گفت: دفتر نظارت بر خدمات مشترکین این شرکت برای سال ۱۴۰۳ اهداف زیر را با محوریت اقداماتی، چون پیگیری استقرار نرم افزار پاپیروس (بایگانی الکترونیک) در راستای حذف پرونده‌های فیزیکی؛ مکانیزاسیون‌سازی فرآیند نصب انشعاب و بازدید از محل با استفاده از نرم افزار اندروید؛ ایجاد بستر مناسب جهت کاربردی سازی GIS در فرآیند‌های خدمات مشترکین؛ افزایش تعداد تبدیل آمپراژ از حدود شش هزار به ده هزار مورد در سال ۱۴۰۳ وافزایش ۱۰ درصدی قرائت مکانیزه پیگیری خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.