توزیع روزانه ۱۵۰۰ تن میوه های نوبرانه در میدان

رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان از توزیع ۱۸ هزارتن بار میوه و صیفی در میدان مرکزی خبر داد و گفت: بنابر آمار هزار و ۵۰۰ تن از این میزان مربوط به میوه های نوبرانه است.

مصطفی دارایی نژاد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار شب گذشته ورودی بار اعم از میوه، صیفی و فرنگی جات ۱۸ هزارتن بود که هزار و ۵۰۰ تن آن میوه های نوبرانه بوده است.

او قیمت هرکیلو گیلاس تلخک را ۱۰۰ هزارتومان، گیلاس تکدانه ۲۰۰ تا ۲۷۰ هزارتومان، گیلاس صورتی ۸۰ هزارتومان، هلو ۱۳۰ هزارتومان، زردآلو ۳۰۰ هزارتومان، شلیل شبرنگ ۱۴۰ تا ۲۰۰ هزارتومان، گوجه سبز ۵۰ تا ۱۵۰ هزارتومان، توت فرنگی گلخانه ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزارتومان و توت فرنگی سنندج ۹۰ تا ۱۰۰ هزارتومان اعلام کرد.

دارایی نژاد ادامه داد: در حال حاضر هرکیلو ملون با نرخ ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان، خربزه ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، طالبی ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان و هندوانه ۷ تا ۱۰ هزارتومان در میدان مرکزی عرضه می شود که در نهایت با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید به فروش برسد.

رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان درباره آینده بازار میوه های نوبرانه افزود: برآوردها حاکی از آن است که اگر اتفاق خاصی نظیر تگرگ برای محصولات سردرختی نداشته باشیم، از ۲۰ خرداد عرضه افزایش می یابد.

او گفت: با توجه به شرایط عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که قیمت میوه های نوبرانه طی روزهای آتی ۲۰ درصد کاهش یابد.

خبرنگار: آزاده محبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار