معاون اول رئیس جمهور دور‌ه‌های یازدهم و دوازدهم:

آیت‌الله رئیسی نسبت به مسائل اخلاقی بسیار مبادی آداب بودند

جهانگیری گفت: آیت‌الله رئیسی نسبت به مسائل اخلاقی انصافا بسیار مبادی آداب بودند، ایشان در این زمینه جزو افراد خیلی خیلی استثنایی بودند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دوره های یازدهم و دوازدهم در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان او در جریان حادثه بالگرد در گفتگو با شبکه سه  با بیان اینکه من و آیت‌الله رئیسی در سه دوره مسئولیت مستقیم با هم کار کردیم، اظهار داشت: در دوران وزارت من، آیت‌الله رئیسی مسئولیت سازمان بازرسی کل کشور را بر عهده داشتند، در دوران معاون اولی من، ایشان رئیس قوه قضاییه بودند.

وی افزود: در دوران ریاست جمهوری ایشان ارتباطات ما محفوظ مانده بود با اینکه من کنار بودم، اما به درخواست آیت‌الله رئیسی مکاتباتی با ایشان داشتیم و ایشان با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند درباره سوالات مربوط به کشور نظر بدهم و من هم برای ایشان می‌نوشتم.

معاون اول رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم آیت‌الله رئیسی این بود که اگر کسی که کاری برای ایشان انجام می‌داد و ایشان فکر می‌کردند که این کار حداقل در حد یک تذکر هم قابل توجه است، تماس می‌گرفتند و تشکر می‌کردند.

جهانگیری تصریح کرد: من سه، چهار نامه در دوران مسئولیت ریاست جمهوری ایشان نوشتم که بعد از هر نامه‌ای که به دستشان می‌رسید بلافاصله فردای آن، تماس تلفنی داشتند هم درباره محتوای نامه با ما بحث می‌کردند و هم از اینکه برای ایشان وقت گذاشتیم و مطلبی برای نوشتیم تشکر می‌کردند.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی نسبت به مسائل اخلاقی انصافا بسیار مبادی آداب بودند البته روحانیت ایران در این زمینه خوب هستند، اما آیت‌الله رئیسی جزو افراد خیلی خیلی استثنایی در این زمینه بودند.

جهانگیری افزود:در زمانی که ایشان رئیس قوه قضاییه بودند و من معاون اول بودم و ما مرتب جلسه داشتیم و یا در جلسات معاون اولی که من معاون اول بودم و ایشان هم معاون اول قوه بودند و به آنجا می‌آمدند جزو افرادی بودند که مقید به این بودند که راس ساعتی که اعلام جلسات شده، در جلسات حضور پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار