تسلیت جامعه ارامنه اصفهان در پی شهادت آیت الله رییسی

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران شهادت رییس جمهور مردمی را تسلیت گفت.

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران با صدور پیام تسلیت شهادت سیدالمحرومان تاکید کرد: ملت ایران با اتحاد و همبستگیِ دو چندان در کنار رهبری و مسوولان کشور خواهند ایستاد.


اسقف اعظم سیپان کاشجیان افزود: با تأسف و تألم فراوان ضایعه شهادت خادم جمهور مردم ایران، رییس جمهور محبوب آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی را به سوگ نشسته‌ایم.


پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران ادامه داد: شهادت وی و هیات همراه که از عناصر خدوم ملت ایران بوده‌اند غمی دوچندان برای ما و سعادتی ابدی برای وی است.


اسقف اعظم سیپان کاشجیان گفت: بر ما واضح است که ملت سرافراز ایران در طول تاریخ مقاومت و انقلاب خود با توکل به خداوند بزرگ و رهبری داعیانه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی از بزنگاه‌های تاریخی بسیاری با سربلندی عبور کرده‌اند و این‌بار نیز با همبستگی در کنار رهبری و مسوولان کشور خواهند ایستاد.


او  به نمایندگی از ارکان خلیفه‌گری و جامعه ارامنه اصفهان و جنوب ایران افزود: شهادت رییس جمهور و جمعی از مقامات بلند پایه کشور را خدمت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای، خانواده این عزیزان و آحاد ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه الهی علو درجات را برای ایشان و سربلندی ملت بزرگ ایران خواستاریم.


بالگرد حامل این شهدا عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و دراین سانحه آیت الله سید ابراهیم رییسی، آیت الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهوری و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس جمهور بودند که روز گذشته بر اثر سانحه هوایی به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.