معاون استاندار کردستان:

خدمات خادم جمهور در کردستان بازنشر شود

رمضانی گفت: رسانه ها با تولید محتوای امید آفرین، بذر امید ادامه راه دکتر رئیسی را به مردم ایران به ویژه کردستان مخابره کنند.

مهدی رمضانی در جلسه فوق العاده شورای اطلاع رسانی استان ضمن باز روایت حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار این استان تشریح کرد: شهادت خادم الرضا و سید محرومان به همراه تیم همراه بسیار ضایعه بزرگ و سهمگینی است و جای این مرد خادم به این زودی‌ها پر نخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به ابعاد شخصیتی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در خدمت صادقانه، با اخلاص و ایمان راستین در دوران ریاست جمهوری اشاره کرد و از رسانه‌ها خواست در باز نشر خلاقانه خدمات خادم جمهور در کردستان قلم فرسایی کنند.

وی با بیان اینکه مردم کردستان خاطره شیرینی از خدمات خادم جمهور دارند و این رسالت رسانه‌ها را به نسبت باز روایت حرفه ایی این خدمات کاملا توسعه گرایانه، سنگین‌تر می‌کند؛ گفت: ابراز احساسات مردم کردستان نسبت به شهادت رئیس جمهور و تیم همراه در قاب رسانه ملی نشانه زندگی واقعی سید محرومان در بین مردم است.

رمضانی، حضورخادم جمهور در تمام تلخی و شیرینی‌های مردم از جمله همدردی در تراژدی حوادث سیل و زلزله و یا لحظه ثبت و ضبط خاطره شیرین بهره برداری از کلان پروژه‌های ماندگار را از خصایص رئیس جمهور شهید عنوان کرد و افزود: افق بلند و نگاه منیع این شخصیت جهادی شهید در مقام ریاست قوه مجریه در تاریخ جاودانه است.

وی با تاکید چندباره بر وقوع تلخ ضایعه بزرگ شهادت رئیس جمهور و تیم همراه، به رسانه‌ها پیشنهاد داد که از هم اکنون با نگارش خبر، گزارش، مصاحبه‌های حرفه ایی و تولید محتوای امید آفرین بذر امید ادامه راه دکتر رئیسی را به مردم ایران به ویژه کردستان مخابره کنند.

رمضانی خاطر نشان کرد: جهان بینی رئیس جمهور شهید، ساختن «ایران قوی» با تمام نشانه‌های «تمدن اسلامی» مورد انتظار رهبری بود و تمام و کمال بر این محور برنامه ریزی و تا آخرین لحظه شهادت برای تحقق این شعار در سطح ملی و جهانی تلاش کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.