سرمربی تیم ملی هاکی: شهید رئیسی به ورزش اهمیت ویژه‌ای می‌دادند

نورانی گفت: در دولت شهید رئیسی به ورزش اهمیت ویژه‌ای داده و به ورزش هاکی هم خیلی کمک شد. 

رجب نورانی سرمربی تیم ملی هاکی سالنی کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی در آستانه مسابقات کاپ آسیا در قزاقستان گفت: شهادت رئیس جمهور عزیز و هیئت همراهشون که در یک حادثه ناگوار جان خودشان را از دست دادند را به خانواده‌های آنها و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم. ما از این اتفاق تحت تاثیر قرار گرفتیم. در دولت ایشان به ورزش اهمیت ویژه‌ای داده شد و به ورزش هاکی هم خیلی کمک شد. واقعا همگی از این اتفاق متاثر شدیم و امیدواریم خداوند به خانواده‌های آنها و به ملت عزیزمان صبر دهد. همین چند وقت پیش هم با عنایتی که رئیس جمهور و وزیر ورزش به بچه‌های هاکی داشتند به دلیل کسب سکوی سومی جهان در سال گذشته در مراسم تجلیل ریاست جمهوری از قهرمانان ورزشی حضور داشتیم و ایشان از ما تجلیل کردند.

او در ادامه درباره شرایط تیم ملی برای بازی با سنگاپور در نخستین دیدار از مسابقات کاپ آسیایی قزاقستان عنوان کرد: برای اینکه بچه‌ها با زمین اصلی مسابقات سازگار شوند، ما یک سری کار‌های تاکتیکی و تکنیکی را امروز انجام دادیم که بچه‌ها با زمین پارکت هم عادت کنند، زیرا ما کمتر در پارکت بازی و تمرین کرده‌ایم و زمین استاندارد بازی هاکی کفپوش است که متاسفانه در این مسابقات از پارکت استفاده می‌شود. البته تیم سنگاپور که فردا با آن بازی داریم، تیم قدرتمندی نیست بچه‌ها می‌توانند به راحتی این تیم را شکست دهند.

سرمربی تیم ملی هاکی سالنی درباره میزبانی قزاقستان هم گفت: ما در جهان در رنکینگ دوم قرار داریم و مسابقات و میدان‌های جهانی زیادی را دیدیم، اما هرگز مسابقاتی با کیفیت میزبانی پایین و به این شکل ندیده بودم. مسافت‌های طولانی، زمین‌های نامناسب و سنگ اندازی‌های دیگری که در کار ما ایجاد می‌کنند که نمیدانم عمدی است یا غیر عمدی، اما تاکنون همچین میزبانی‌ای ندیده بودیم. با این حال ین اتفاقات در عزم بچه‌ها برای قهرمانی تاثیری ندارد و من مطمئنم که بچه‌ها می‌توانند عنوان قهرمانی را یک بار دیگر تصاحب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار